Amd Casebadges

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede forum is maar processors lijken me er het meeste mee te maken te hebben.

Ik heb via een link die ik op een bericht in dit forum zag wat casebadges van amd besteld en aangezien ik twee athlons wou ik er twee bestellen.

Nu heb ik de bevestiging van de besteliing binnen en blijkt het dat die twee stickers twee rollen van 500 blijken te zijn.

Weet iemand of je voor die sticers moet betalen? Of weet iemand een mail adres waar ik die bestelling kan wijzigen?

vast bedankt

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:48
vraag het hier maar:

[topic=168346]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Het zijn geen rollen van 500. Dat dacht ik eerst ook. Maar je krijgt dus van elke cpu soort maximaal drie stickers, tenzij ze in een goede bui zijn :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Staat er Athlon sticker - 500 per roll (quantity is per sticker)?
Dan krijg je er gewoon 2...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ik heb ze net gekregen. Ik kreeg 2 velletjes met elk 3 stickers. Dus 3 Duron en 3 Athlon stickers. Wel brute stickers, maar het zijn absoluut geen casebadges, wel even groot. Ze zijn volledig grateloos en voor niets. Best wel humor, een envelop van AMD voor Schoenlepel, Bert in de bus (mijn nep-naam) :)

Verwijderd

Hoe moet je die dingen bestellen dan?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:42

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Je gaat naar www.amd.com en dan naar support en daar ff zoeken dan kun je vanzelf de url vinden voor die stickers te bestellen, zo niet UTFS >:)

lator

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Ik heb even voor je gezocht

en TADAA :)

http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zoek en gij zult vinden!
(Ja, echt waar!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.