Ik kreeg vandaag van iemand op het werk een filmpje van haar telefoon die een plotseling een raar geluid maakte. Het is nu een paar keer willekeurig gebeurd, ook bijvoorbeeld toen ze op bed lag. Ze weet niet of het een Samsung Galaxy S5 of A5 2017. De telefoon is al een paar keer opnieuw opgestart. Heb zelf nog niet de telefoon in handen gehad. Maar omdat het gaat over een telefoon die het liefst altijd bereikbaar moet zijn in verband met cliënten die we begeleiden wil ik dit het liefst zo snel mogelijk opgelost hebben. Vandaar dat ik het nu al vraag voordat ik het nu al vraag voordat ik het zelf al gezien heb. Ook het liefst zou ik factory reset willen vermijden als iemand toevallig een oplossing weet. Hier is de filmpje te zien (waarschuwing: zet geluid zacht voordat je gaat kijken) https://youtu.be/5Jz3H1v8wYg
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Standaard android software op de telefoon.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gezocht op Samsung telefoon (S5 en A5 2017) maakt raar geluid (meerdere woordcombinaties geprobeerd en op zijn engels) maar geen filmpje gezien die hetzelfde geluid maakt of een website gelezen waar het leek alsof ze het over dezelfde geluid hebben.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Standaard android software op de telefoon.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gezocht op Samsung telefoon (S5 en A5 2017) maakt raar geluid (meerdere woordcombinaties geprobeerd en op zijn engels) maar geen filmpje gezien die hetzelfde geluid maakt of een website gelezen waar het leek alsof ze het over dezelfde geluid hebben.