Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een meer dan casual gamer die naast zijn full-time baan het lekker vindt om s'avonds lekker te ontspannen achter mijn pc. Ik speel vaak spellen die intensief zijn qua rekenkracht (Denk aan bijvoorbeeld grand stategy's zoals Europa Universalis en Total War). Qua graphics heb ik jaren op het minimum geleefd, en wil ik met deze pc eindelijk de settings eens op high kunnen zetten. Daarnaast moet het gehele systeem wat mij betreft enkele jaren meekunnen en niet over een jaar verouderd zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat met een budget rond de 1300 euro in mijn hoofd. Dat lijkt me haalbaar. Dit is geen absoluut maximum, maar wel een goede richtlijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Absoluut niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een volwaardige pc behoeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enkel qua videokaart ben ik geneigd om Nvidia te zeggen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets bijzonders
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd naar wat jullie van onderstaande setup vinden. Is er iets wat absoluut tekort schiet in de huidige selectie, is er iets waar ik nog even extra naar moet kijken, etc.
Alvast heel erg bedankt voor jullie expertise
Ik ben een meer dan casual gamer die naast zijn full-time baan het lekker vindt om s'avonds lekker te ontspannen achter mijn pc. Ik speel vaak spellen die intensief zijn qua rekenkracht (Denk aan bijvoorbeeld grand stategy's zoals Europa Universalis en Total War). Qua graphics heb ik jaren op het minimum geleefd, en wil ik met deze pc eindelijk de settings eens op high kunnen zetten. Daarnaast moet het gehele systeem wat mij betreft enkele jaren meekunnen en niet over een jaar verouderd zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat met een budget rond de 1300 euro in mijn hoofd. Dat lijkt me haalbaar. Dit is geen absoluut maximum, maar wel een goede richtlijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Absoluut niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een volwaardige pc behoeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enkel qua videokaart ben ik geneigd om Nvidia te zeggen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets bijzonders
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd naar wat jullie van onderstaande setup vinden. Is er iets wat absoluut tekort schiet in de huidige selectie, is er iets waar ik nog even extra naar moet kijken, etc.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600 | € 209,- | € 209,- |
| 1 | MSI B360-A Pro | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 59,- | € 59,- |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,73 | € 7,73 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 186,- | € 186,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 109,24 | € 109,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.116,86 | |
Alvast heel erg bedankt voor jullie expertise