Toon posts:

ASUS TNT geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
haaj
vraagje;
Er zijn asus 3400 tnt's met 2 soorten geheugen;sdram en sgram,maar vanaf welke maand/jaar zit er standaard sgram op?
En kun je dat ook misschien zien aan de kaart?

tnx alvast...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Staat bij het opstarten even kort in beeld voordat het biosscherm van de pc (met het geheugentellertje enzow) in beeld komt. Verder staat het ook op de doos en als je de Asus drivers gebruikt, dan zie je het ook in het informatiescherm van Asus staan.
Ik heb zelf een Asus v3400TNT/T (tv out only) met SGRAM.

Verwijderd

nou heb ik een jaar geleden een 3400 met SDram gekocht (SDram stond op de doos) dus met SDram bios geflashed.
dus het opstartschermpje geeft idd SDram aan.
maar het asus informatieschermpje in windows beweert dat het een SGram model is.

wie heeft er dan gelijk?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Ik denk eerder dat Asus informatieschermpje, want die detecteert chips en herkent zo wat voor iets het is. Het bios laat alleen maar zien wat er voorgeprogrammeerd is, dus je zou bij wijze van spreken in je bios kunnen zetten dat je een TNT hebt met DDR... :) Maar noway dat dat Asus informatieschermpje daarin trapt...

Verwijderd

Topicstarter
Het is een SGRAM,stond op de kaart zelf,en nu wil ik nog weten tot hoever ik em kan klokken ;)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Dat is per kaart verschillend, dat wordt dus gewoon proberen...

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

Ikke heb ook een V3400TNT(/TV) SGRAM en die doet 115core/125mem. Ik heb 'm nu alleen wat lager staan omdat ik onder het dak van een heel oud huis zit (warm dus).

Quoten is geweldig... - boer Krelis

Verwijderd

Topicstarter
nou ik zit xactly op dezelfde plek!
;)
Pagina: 1