Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:17

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik zoek een vervanger voor moeders d'r Galaxy S4 van 't eerste uur.

Wat is je budget?
Ik maximaal 500 à 600 euro uitgeven. Ik heb zelf een prima telefoon, en ik zag d.m.v. www.mobiel.nl daar in combinatie met een Tele2 verlenging dat de toestellen een stuk goedkoper zijn dan los. Dit zal hoogstwaarschijnlijk de route zijn van aanschaf, tenzij er via een andere weg het nog goedkoper gevonden kan worden.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze zal er mee op facebook gaan, whatsappen, fimpjes bekijken e.d. maar met name is fotografie belangrijk voor haar. Heel veeleisend is ze niet, maar ze wordt altijd wel jaloers als ik met een iPhone X een foto laat zien. Ouders gaan tegenwoordig veel op vakantie (wat een leven :P ) en daar worden uiteraard veel foto's mee gemaakt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Aangezien ze niet heel veeleisend zat ik te denken aan bijv. een Samsung Galaxy A5 (2017), een Galaxy A6+ (vanwege 1080p+ t.o.v. A6 mààr 720p), een Galaxy A8 (2018), een Galaxy S8 of een Galaxy S9.

Welke vragen heb je hier nog over?
Nu weet ik dat ik wel heel erg in de Samsung-hoek zit, maar met de S4 is ze eenmaal bekend (op geroote S6 software btw). Maar ik sta zeker open voor andere merken, zolang het maar Android is.

Waar ik het meest mee zit is het update-beleid. Als ze nu een S9 krijgt, dan kan ze er zeker 3 jaar mee voorruit, waar dat met de A5 (2017) en S8 nog maar een kleine 2 jaar is.

Ik verwacht namelijk dat ze net zo lang met een van bovenstaande toestellen gaat doen als ze nu met de S4 aan het doen is. Ze heeft momenteel 2 originele batterijen en beiden zijn zo goed als op (~70% over van originele capaciteit).

[ Voor 5% gewijzigd door Dijkertje op 22-06-2018 14:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Je hebt dus je antwoord eigenlijk al, gewoon een S9 doen en er 3 jaar van genieten, en weinig moeilijke vragen voor jou om te ondersteunen met uitleg op ongeschikte momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:44

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

allemaal flauw, een nokia 7 plus pakken
slecht updatebeleid en bloatware bij samsung
pricewatch: Nokia 7 Plus Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ludwig005 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:27:
pricewatch: Nokia 7 Plus Zwart
Met s3 had ik wel last van bloatware maar niet met note 8.
En als je perse nieuwste update wil moet je maar Google pixel halen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ludwig005 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:27:
Aaaah, het ongefundeerd Samsung bashen is weer begonnen.Het updatebeleid van Samsung is (zeker bij de Galaxy S toestellen) bovengemiddeld goed, en het beetje bloatware dat er op staat, kan je gewoon verwijderen.
Kruip alsjeblieft terug onder je steen en val ons niet lastig met je onwaarheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005

Ludwig005

Bij de J5 2016 heb ik na nog geen twee jaar geen updates meer gehad. Bovendien zijn ze overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ludwig005 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 07:31:
Bij de J5 2016 heb ik na nog geen twee jaar geen updates meer gehad. Bovendien zijn ze overpriced.
Appels met peren vergelijken. De J serie is de budgetreeks. Nog steeds is het bovengemiddeld goed, omdat veel budget toestellen van andere fabrikanten uberhaupt geen updates krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005

Ludwig005

En dan leveren ze er nog een knox spionage ding erbij. ik keur dit niet goed. Slechte service dat ook nog eens
mijn map
hier staan een aantal foto's
Ducks

[ Voor 69% gewijzigd door Ludwig005 op 24-06-2018 12:26 ]

Pagina: 1