Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
In-ear koptelefoon.

Wat is je budget?
Het liefst niet meer dan 30 euro, maar mocht ik voor 40 euro zodanig meer kwaliteit krijgen dan heb ik dat er ook wel voor over.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek, videos

Wat heb je zelf al gevonden?
In de pricewatch al enkele gevonden maar hier was telkens wat mee. Of blikkerig geluid, of zeer kwetsbaar.
pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)
pricewatch: Sennheiser CX 3.00 (Zwart)
pricewatch: JBL T110BT (Wit)

Welke vragen heb je hier nog over?
Helaas zijn mijn Xiaomi Pistons v2 na bijna vier jaar trouwe dienst overleden en ben nu dus op zoek naar een vervanger. Zie helaas dat deze Pistons niet meer te krijgen zijn anders had ik ze zo weer gekocht. Ik was uitermate tevreden over de combinatie van degelijkheid en geluidskwaliteit van deze oordoppen. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een waardige vervanger: goed geluid en gewoon degelijk. Die Sennheisers voldoen vaak aan het eerste maar staan nou niet bekend om hun goede bouwkwaliteit. Verder zie ik een hele lijst aan merken waar ik nog nooit van heb gehoord dus weet niet zo goed welke ik moet kiezen. Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/aanbevelingen.

Alvast bedankt,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:05
Voor de helft van t geld kun je wellicht eens kijken naar de Xiaomi Pro HD:
https://m.gearbest.com/ea...p_566702.html?wid=1433363
Of de Xiaomi Hybrid dual drivers:
https://m.banggood.com/nl...1010328.html?rmmds=search

Deze laatste heb ik zelf enige tijd gehad, bevielen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkroes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:02
Heb de Xiaomi Pro HD ook liggen en die zijn absoluut niet slecht...
Maar mijn voorkeur zou toch meer uitgaan naar de KZ ZS5. Deze overtreffen de Xiaomi.