[fp] "Meer nieuws" moet echt "Meer nieuws" worden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een langslepende ergernis van mij op de frontpage is dat als het nieuwsitem dat je nog wilde zien niet meer op de frontpage staat, dit een kriem is om nog te vinden. Zeker als je denkt dat het knopje "Meer nieuws" je gaat helpen, kom je van een koude kermis thuis.

Wat je verwacht bij het klikken op "Meer nieuws" is dat je meer headlines laadt. Dat de lijst op de frontpage verder terug gaat dan 1,5 dag geleden, of dat je naar een pagina gaat waar de rest van het nieuws staat (dat niet meer op de frontpage staat. Maar nee, je gaat naar een mega-onoverzichtelijke gruwel van een lijst waar alle items van vandaag weer staan en, vooral, geen duidelijke datumweergave. Die is er wel, maar relatief klein en bij het scrollen moeilijk te lezen.

/frustratie :)

Feature request: Ik wil graag 'gewoon' meer headlines laden op de frontpage, zodat ik makkelijk (en vooral snel) dat item van gisteren terug kan halen om nog even te lezen. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Een bookmark optie hier zou ik ook wel waarderen :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Falcon schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:11:
Een bookmark optie hier zou ik ook wel waarderen :)
Oh ja, dat kan ook handig zijn. Een soort van 'watch later' zoals op Youtube. Maar dat is een andere feature :P

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 22-06-2018 15:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We zijn bezig met het maken van concepten voor een nieuwe frontpage waarin het een stuk makkelijker zal worden om (belangrijk) nieuws van de afgelopen week terug te vinden. Het gaat nog wel even duren voordat je hier resultaat van zult zien, maar je wens is gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Femme schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:29:
We zijn bezig met het maken van concepten voor een nieuwe frontpage waarin het een stuk makkelijker zal worden om (belangrijk) nieuws van de afgelopen week terug te vinden. Het gaat nog wel even duren voordat je hier resultaat van zult zien, maar je wens is gehoord.
Awesome! En ja, ik uit de wens ook pas na jaren, dus die paar maanden kan ik nog wel even wachten ;)