Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p (Fortnite, Pubg, COD:BO, battlefield 1/5) . Mogelijk online streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1400euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en Scherm heb ik nog.
Scherm = Samsung syncmaster XL2370 (2ms 60hz)
Scherm is al 8 jaar oud en mogelijk aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk het onderstaande nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau wil ik normaal houden. Hoeft niet super stil maar moet er geen last van hebben
Ga je overklokken?
Zelf heb ik geen verstand van OC, echter wil ik dit wel als optie open houden ivm vrienden die dit mogelijk wel kunnen instellen voor me.
Wat verwacht je van ons?
Ik kijk nu al enkele maanden in aankoopadvies desktop om meer verstand te krijgen van het bouwen van mijn eerste PC. Na research kom ik op het onderstaande lijstje. Mijn wens is om voorlopig even vooruit te kunnen. Mijn vraag is echter; is alles compatible met elkaar? Maak ik geen rookie keuzes voordat ik dit lijstje ga bestellen? Of kan ik zonder het budget mega op te schroeven betere keuzes maken om een vlottere game pc te krijgen? Ik weet dat er nog geen HDD bij zit. Deze bestel ik er wel bij.
Gamen op 1080p (Fortnite, Pubg, COD:BO, battlefield 1/5) . Mogelijk online streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1400euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en Scherm heb ik nog.
Scherm = Samsung syncmaster XL2370 (2ms 60hz)
Scherm is al 8 jaar oud en mogelijk aan vervanging toe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk het onderstaande nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau wil ik normaal houden. Hoeft niet super stil maar moet er geen last van hebben
Ga je overklokken?
Zelf heb ik geen verstand van OC, echter wil ik dit wel als optie open houden ivm vrienden die dit mogelijk wel kunnen instellen voor me.
Wat verwacht je van ons?
Ik kijk nu al enkele maanden in aankoopadvies desktop om meer verstand te krijgen van het bouwen van mijn eerste PC. Na research kom ik op het onderstaande lijstje. Mijn wens is om voorlopig even vooruit te kunnen. Mijn vraag is echter; is alles compatible met elkaar? Maak ik geen rookie keuzes voordat ik dit lijstje ga bestellen? Of kan ik zonder het budget mega op te schroeven betere keuzes maken om een vlottere game pc te krijgen? Ik weet dat er nog geen HDD bij zit. Deze bestel ik er wel bij.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 239,- | € 239,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 171,- | € 171,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 66,- | € 66,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 163,95 | € 163,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | € 69,19 | € 69,19 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 85,95 | € 85,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.205,04 | |