Hallo ik heb een tekst opgemaakt voor op een grafmonument, en daarbij een sterretje - glyph) gebruikt om de geboortedatum aan te geven. Dit tekentje staat standaard hoger dan de gewone tekst, en dat mag niet in mijn ontwerp. Ook is het te klein. Als ik het markeer en groter maak, zakt de datum daarnaast naar onder. Kan iemand mij helpen?
Huh? Pak een ander font (voor het sterretje) of maak er een los object van zodat je die een paar mm omlaag kan zetten.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
@Verwijderd Welke van de twee?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Sterretje selecteren en de basislijn verschuiven / baseline shift.

Oh ja en om het verschuiven van de regel eronder tegen te gaan gebruik een vaste interlinie/regelafstand.

Oh ja en om het verschuiven van de regel eronder tegen te gaan gebruik een vaste interlinie/regelafstand.
[ Voor 73% gewijzigd door vj_slof op 22-06-2018 14:02 ]
Gewoon outlines van het sterretje maken (dat moet voordat je het bestand aanlevert toch met (alle) tekst) en die als object schuiven / schalen naar waar je 'm wil hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 22-06-2018 15:49 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1