Toon posts:

Vastloper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem is:
THB1200, GforceMX400 Pro, ASUS A7V E, 128mb@133.
Ik heb 2 besturingssytemen: WINME en WIN2000

Het probleem is dat als ik spel wil spellen wat grafish zwaar is dan loopt me comp vast. Als ik heb grafisch wat lager instel dan gaat het nog. Bij Win2000 heb ik het probleem wel wat minder snel dan bij win me. Ik denk dus dat me kaart te heet word. Maar me kast staat wel wijd open. Dus helemaal snap ik het niet. Weet iemand wat het probleem is?

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:07
Crasht je computer bij het laden van het spel of tijdens het spelen?

Als het spel tijdens het laden blijft hangen, zou je ook kunnen proberen eens wat meer geheugen in je PC te stoppen.

Ik had zelf ook wel eens problemen met zwaar grafische spellen zoals Star Trek: elite force en Rally Championship 2000. Deze crashten soms tijdens het laden van een level. Na een geheugen upgrade van 128 naar 384 MB heb ik hier geen last meer van gehad.

Heb je geen proggie dat de temperatuur van je grafische kaart in de gaten houdt? Bij mijn kaart werd smartdoctor meegeleverd. Deze houdt de temp. in de gaten en koelt zonodig bij. (Mocht het wel aan de temperatuur liggen)

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Tijdens het spelen lijkt mij, want als je zijn post leest, staat er alleen als zijn games hoog zijn ingesteld, en bij het laden maakt dat niet uit.
Tsja, hitteontwikkeling, drivers misschien?
Defecte hardware :?

Steam

Verwijderd

Hallo

Ik heb dus hetzelfde probleem alleen een veel mindere computer. Elke keer maakt niet uit wat voor spel crasht mijn computer als ik het spel aan het spelen ben. Mijn instellingen voor het spel staan allemaal al op low, maar toch blijftie continu crashen. Nu kreeg ik laatst Black & White van een vriend en mijn record om dat stabiel te houden is maar liefst 5 minuten! Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem?

Systeem: Pentium II 400 mhz, 128 mb ram, Diamond Viper V550 16 mb, Draait op win98, hij is niet over geclockt of wat dan ook. Alles zit bij elkaar in zo'n medium tower.

BVD
Daniel

BTW: dit is mijn eerste post hier op dit forum :)

Verwijderd

Overgklokte processor of videokaart, deffect geheugen :?

Verwijderd

Bedoel je daarmee dat cpu niet genoeg koeling krijgt?
Geheugen is heel geven die tests aan.

Het is echt super frusterend, hij heeft dit vanaf het begin al gedaan met onderhand elk spel

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 13:03 schreef simonwindt het volgende:
Mijn systeem is:
THB1200, GforceMX400 Pro, ASUS A7V E, 128mb@133.
Ik heb 2 besturingssytemen: WINME en WIN2000

Het probleem is dat als ik spel wil spellen wat grafish zwaar is dan loopt me comp vast. Als ik heb grafisch wat lager instel dan gaat het nog. Bij Win2000 heb ik het probleem wel wat minder snel dan bij win me. Ik denk dus dat me kaart te heet word. Maar me kast staat wel wijd open. Dus helemaal snap ik het niet. Weet iemand wat het probleem is?
Heb je wel de AMD patch geinstalled.
http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/amd_win2k_patch.html

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

128ram is idd een beetje weinig, UnrealTournament bv zuigt iets van 100mb. Dit soort dingen merk je vooral in win2k omdat die zelf al heel veel ram zuipt. Ik raad je dus ook aan om wat meer ram te halen, ik ga het trouwens zelf ook doen(heb zelf ook 128 :r
ff bij pricewatch kijken wat het kost, ik dacht dat je voor 100piek al 256 had.

Verwijderd

Ik zal kijken of ik me ouders zo gek kan krijgen :)

Verwijderd

Topicstarter
Echt onwijs bedankt!!
Hij doet het nu goed dankzij die Patch
Pagina: 1