Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oranje Leeuwen - stukje voetballectuur

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• piros2k
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22-06-2018
Voor de liefhebber heb ik een kort verhaal geschreven met de titel "Oranje Leeuwen" over het Nederlands elftal dat wordt gekidnapt door de Russen. Guus Hiddink probeert samen met de selectie van 1998 om de jongens vrij te krijgen. Het is een mix van humor, nostalgie en de spot drijven met de moderne voetbalcultuur. Ik heb er erg mijn best op gedaan en krijg er enthousiaste reacties op!
Het is hier gratis te lezen: *knip* spam

(Eigenlijk was het al bijna klaar voor het EK 2016 maar toen plaatsten we ons niet. Nadat we ons opnieuw niet plaatsten voor 2018 dacht ik Fuck It, laten we net doen alsof we met 7-0 van Zweden hebben gewonnen in de kwalificatie.)

AGee wijzigde deze reactie 22-06-2018 11:42 (6%)

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Voor dit soort proza is het forum niet bedoelt. Dit topic gaat op slot.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True