Toon posts:

magneet om kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens een tijdje bij een bedrijf gewerkt waar kopieermachines geconfigureerd werden. Ik moest daar allerlei dingen op en in die machines installeren. Wat met opviel is dat die dingen vol zitten met ferrietkernen. Ook om de ide kabels (ja kopieermachines hebben harddisks).

Zouden die dingen kunnen helpen een pc stabieler te maken?

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Dat is geen magneet hoor. :)

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
ontstoringsringen...

Het nut is disputabel maar vooral in oude pc's vind je ze nog wel 'es...

Zoals mijn oma al zei: "Baat het niet, dan schaadt het ook niet."

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32

Epsilon

uh, is dat dus die ring die bij een nieuwe kast geleverd word (als je het ziet lijkt het op grafiet, alleen het is veel harder)

Zit dan aan de kabels van de ledjes ed aan de voorkant. Als ie dat is, best lol, die heb ik nog 2 of 3 liggen. Weet ik ook weer waar ze voor zijn.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 17 juli 2001 13:35 schreef epsilon het volgende:
uh, is dat dus die ring die bij een nieuwe kast geleverd word (als je het ziet lijkt het op grafiet, alleen het is veel harder)

Zit dan aan de kabels van de ledjes ed aan de voorkant. Als ie dat is, best lol, die heb ik nog 2 of 3 liggen. Weet ik ook weer waar ze voor zijn.
Heeft dat eigenlijk nut, je LEDjes ontstoren :?
Misschien verklaart dat trouwens spontane reboot's, dan lekt het signaal van je power LED naar je reset draadje >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op dinsdag 17 juli 2001 13:01 schreef JimmyT het volgende:
[knip]
Ook om de ide kabels (ja kopieermachines hebben harddisks).
Huh :? Da wissik nie !? :?
Spionage-acties ?? >:)

Maar ff serieus. Waar worden die schijfjes dan voor gebruikt ?

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Om de afbeeldingen op te slaan die je krijgt als jij de secretaresse neemt op het kopieerapparaat :+

Waarvoor d8 je anders... Tsk.. :D

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32

Epsilon

een dure kopieer machine (die doet dus niet alleen kopieëren) kan meerdere pagina's in een bepaalde volgorde kopieëren. Die slaat dan meerdere pagina's op op zijn hd'tje en die drukt hij dan in die volgorde af. En vervolgens ragt hij er ook nog een nietje door ook.

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op dinsdag 17 juli 2001 14:05 schreef GraveR het volgende:
Om de afbeeldingen op te slaan die je krijgt als jij de secretaresse neemt op het kopieerapparaat :+

Waarvoor d8 je anders... Tsk.. :D
mwehehehe >:) (mijn sig gelezen ofzo :P )
Op dinsdag 17 juli 2001 14:06 schreef epsilon het volgende:
een dure kopieer machine (die doet dus niet alleen kopieëren) kan meerdere pagina's in een bepaalde volgorde kopieëren. Die slaat dan meerdere pagina's op op zijn hd'tje en die drukt hij dan in die volgorde af. En vervolgens ragt hij er ook nog een nietje door ook.
Ahh kijk, zo ja, nooit over nagedacht hoe die machines dat deden eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt ze ook als printer, fax en scanner gebruiken. Er zijn zelfs apparaten die complete boekjes kunnen vouwen en inbinden... Maar die kosten meer dan een ton :-)

Verwijderd

hoeveel mb zit er dan op die schrijfje's? (of gb)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op dinsdag 17 juli 2001 19:52 schreef Multipla het volgende:
hoeveel mb zit er dan op die schrijfje's? (of gb)
nie heeel veel lijkt me....

ofwel ?

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01
Als het niet heel veel zou zijn zouden ze het wel met ram oplossen (net als ze in die laser printers frotten) Gigabyte-je of 2?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
meestal zo'n 128mb ram (gewoon een so-dimm) en een 20 gig hd... tja wat maakt 200 gulden nou uit op een machine van tienduizende guldens? :)

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
En als je HD dan bad blocks krijgt, kun je het hele apparaat terug gaan sturen.

:)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Pagina: 1