Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 06:23
Ik zoek een?Soundbar

Wat is je budget?
450-650

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De soundbar zal gebruikt gaan worden voor het kijken van TV (Telfort kastje/Netflix), bluray speler, PS4, films mbv chromecast en het streamen dmv Spotify. Tevens ben ik er niet vies van om het volume af en toe flink op te schroeven (nu zal dat denk ik niet goed werken bij een soundbar, maar mijn vriendin van speaker zuilen geen strak plan)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam zelf de LG SJ9 tegen, heeft geen slechte recensies zover ik kan zien. Van de andere kant vind ik hem misschien wel wat groot tov mijn 43inch tv. Van daar dat andere tips/ideeën ook welkom zijn :)

Aanvullende info
Mijn TV bevat 3 hdmi poorten, waarvan 1x HDMI ARC, tevens is een optische uitgang ook aanwezig. Ik weet alleen niet goed of ik dan genoeg aansluitingen heb gezien mijn wensen mbt apparatuur en/of een soundbar als 'hub' kan dienen om meer aansluitingen te creeëren?

Alvast bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door Exterminator op 22-06-2018 08:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Exterminator schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:28:
maar mijn vriendin van speaker zuilen geen strak plan
Kan je haar overhalen om boekenplanken te nemen? Dat is toch al ineens een step up van een soundbar.

Maar los hiervan, ja sommige soundbars hebben ook geluid uit poorten, maar meestal zijn die dan wel analoog (dus geen spdif of coax).

[ Voor 20% gewijzigd door Pixel Punk op 03-07-2018 14:27 ]