Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• leanderm
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 30-01 19:20
http://i67.tinypic.com/256a1l4.jpg

Wie weet het antwoord op vraag 2?

Alle reacties

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Ik weet het, maar ik ga je niet helpen met je huiswerk ;)

Eyyyy macarena !! \o/

• Liveshort
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:34

Liveshort

Certified Crazy Person

Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar loop je vast?

Desktop - i7 6700 - GTX 960 4GB ||| Sony S15 - Full HD IPS - Crucial BX200 480 GB ||| Surface RT - Type cover

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Welkom op GoT @leanderm, maar zomaar een huiswerk vraag dumpen zonder eigen inzet is niet de bedoeling. Ik doe je topic daarom op slot.

Climate dashboard

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:48

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Je weet het vermogen van de motoren, dus kan je uitrekenen hoeveel energie hij in 2,5uur verbruikt. Je kan vast ergens opzoeken hoeveel energie een liter benzine bevat. Die twee dingen combineren, rekening houdend met 35% effici├źntie en dan kan je ook uitrekenen hoeveel liter benzine je nodig hebt om de verbruikte energie te leveren.

@defiant je vergeet het sluitwerk ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True