Xbox 360 of Xbox One X?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 14:03
Ik zit te twijfelen tussen een tweedehands Xbox 360 of Xbox One X. Ik zal het alleen gebruiken om FIFA mee te spelen, wel de nieuwste als het een beetje kan. Wat zouden jullie doen in mijn situatie, een Xbox 360 is goedkoper maar de Xbox One X nog wat nieuwer. Ga ik verschil merken tussen de twee consoles met het spelen van FIFA?

Graag jullie ervaringen/mening, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En de One S? nieuw 180 oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:49
nvm...

[ Voor 100% gewijzigd door Dracula op 21-06-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wel de nieuwste als het een beetje kan? En dan wil je een 360 bespreken?

Haal een One S of een X. De S doet 4K upscaling indien nodig/mogelijk, de X is native 4K.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:50:
Wel de nieuwste als het een beetje kan? En dan wil je een 360 bespreken?

Haal een One S of een X. De S doet 4K upscaling indien nodig/mogelijk, de X is native 4K.
Native 4K vs. 4K upscaling

When you set your console resolution to 4K UHD, everything on the console—Home, games, and apps—will display at 4K. On Xbox One X, 4K content is displayed in its native 4K resolution, and other content (like games encoded for 1080p) is upscaled to 4K. Games on Xbox One S also get upscaled to 4K. While typically smoother and more detailed than native 720p or 180p, upscaled 4K is not as rich and detailed as native 4K.
https://support.xbox.com/...ne/console/4k-on-xbox-one

Snap jij hem nog ? :P

/edit

Ik volg hem nu :) staat er wat raar.

[ Voor 3% gewijzigd door Vorkie op 21-06-2018 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 14:03
Excuses bedoelde de S, De 360 kan ik voor 50 krijgen en de One S voor rond de 180 inderdaad. Dat is wel een verschil en als het allebei FIFA prima draait maakt het mij niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

specops0i0 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:52:
Excuses bedoelde de S, De 360 kan ik voor 50 krijgen en de One S voor rond de 180 inderdaad. Dat is wel een verschil en als het allebei FIFA prima draait maakt het mij niet zoveel uit.
Er komen amper/geen games meer uit voor de 360 dus ik zou gewoon een One S kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox One X kiezen want daar blijven de nieuwe FIFA games de komende jaren nog op komen.
Als je wat wilt besparen, ga dan voor de Xbox One S. Oude Xbox 360 spellen komen ook voor de S en X.

De Xbox 360 is e.o.l. of terwijl end of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puur voor fifa altijd One kopen. Je hebt veel minder mogelijkheden op 360. Plus je staat voor lul bij vrienden met zo een oud apparaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:05:
Puur voor fifa altijd One kopen. Je hebt veel minder mogelijkheden op 360. Plus je staat voor lul bij vrienden met zo een oud apparaat. :)
:(

Ik heb mijn X360 ook nog steeds aangesloten op mijn TV. Soms zet ik de X360 aan, kijk ik kwijlend naar het dashboard (vind ik een van de mooiste) en dan zet ik hem weer uit.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
specops0i0 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:47:
Ik zit te twijfelen tussen een tweedehands Xbox 360 of Xbox One X. Ik zal het alleen gebruiken om FIFA mee te spelen, wel de nieuwste als het een beetje kan. Wat zouden jullie doen in mijn situatie, een Xbox 360 is goedkoper maar de Xbox One X nog wat nieuwer. Ga ik verschil merken tussen de twee consoles met het spelen van FIFA?

Graag jullie ervaringen/mening, thanks!
Je vraagt je af of je verschil merkt tussen een console die is uitgekomen in 2005 en eentje die is uitgekomen in 2017? Wat denk je zelf. 8)7

Verder: als je alleen FIFA speelt (een game die op voorhand niet echt om de graphics draait) zou ik lekker een Xbox One S/PS4 Slim halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 15:32
Kijk anders voor een tweedehands Xbox One, de non S versie is denk ik best voor een goede prijs te vinden op marktplaats o.i.d.. En behalve 4K Upscalingen en hdr mis je niet veel t.o.v. de One S. De Xbox 360 zou ik nu niet meer halen, behalve als je alleen maar 360 spellen wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Nb: veel 360 spellen kun je tegenwoordig via backwards compatibility spelen op de One. Keuze lijkt me duidelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:33:
[...]

:(

Ik heb mijn X360 ook nog steeds aangesloten op mijn TV. Soms zet ik de X360 aan, kijk ik kwijlend naar het dashboard (vind ik een van de mooiste) en dan zet ik hem weer uit.
Dat lijkt me nog saaier dan Battlefield spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 12:21
Even kijkend naar de game: FIFA op de Xbox 360 is een hele andere belevenis dan de Xbox one versie. Zoiets als Journey zit er bv al niet meer in in de 360.

Er zijn genoeg leuke 360 titels te koop en een deel daarvan is ook backwards compatible op de Xbox one.

Post van een enthousiaste Xbox one en Xbox 360 bezitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:04:
De Xbox One X kiezen want daar blijven de nieuwe FIFA games de komende jaren nog op komen.
Als je wat wilt besparen, ga dan voor de Xbox One S. Oude Xbox 360 spellen komen ook voor de S en X.

De Xbox 360 is e.o.l. of terwijl end of life.
Of terwijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd

https://onzetaal.nl/taaladvies/ofwel-oftewel/

Ik had het fout:

Soms wordt oftewel gespeld als of terwijl, maar dat is niet juist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joah dat wist ik. Ik dacht dat je een autocorrect fout ofzo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Belangrijk detail: de laatste FIFA's op de 360 en PS3 zijn gebaseerd op een oude(re) FIFA engine; die van de One en PS4 is wel "bij de tijd". Dit merk je aan eigenlijk alles in en aan het spel wel.
Pagina: 1