Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij kochten in Portugal een Meo mifi router, 45 euro , incl 20GB data te gebruiken op 15 dagen. Daarna verlengd voor 20 euro voor 40 GB, ook om op een maand te gebruiken. Router is een ZTE 65, zou simlockvrij zijn.
Zijn nu op zoek naar een soortgelijke provider/prijs... iemand een idee? Is enkel om te gebruiken als we op reis zijn, en met een maandabo hebben we dus veel verlies..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Hoi @Verwijderd,

Welkom op GoT!

Kun je niet je Belgische abo in het buitenland gebruiken? Wat heb je tevens zelf al gevonden?

Heb je ook in dit topic gekeken? [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor.. nog andere dingen ook gelezen, ook op reisfora..
maar "20 euro voor 40 GB voor 30 dagen" nog nergens gevonden. Bedroevende prijzen in België voor zover ik vond op websites.. 5 GB voor 20 euro.. per maand.. Terwijl ik geen abo moet hebben, is enkel voor de periodes dat we op reis zijn..
Het huidig "abo "opwaarderen" (nu 15 euro /mnd.. voor 750 mb...) zou een optie zijn , als we de niet gebruikte GB's konden opsparen voor de periodes dat we ze nodig hebben..
Maar er waren ook problemen om de smartfoon te verbinden met de portable, en dan die Meo aangschaft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
We leven in Europa, je zou in elk land een sim moeten kunnen kopen.
Je zou dus prima een data sim in Bulgarije kunnen kopen en deze in heel Europa gebruiken ;)

Dat was ook de reden waarom veel providers liepen te mekkeren over de roaming wetgeving.
Ze waren bang dat klanten in andere landen hun sim-abo af zouden nemen.

[ Voor 34% gewijzigd door DJMaze op 23-06-2018 16:25 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Ik verplaats je topic even van IH naar TPL, aangezien dit een mobiel abonnement betreft.

Verder voldoet je openingspost helaas niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste moderator, in feite ben ik een internet-leek Die een poging doet om een bevredigend antwoord te vinden op zijn probleem.En via een algemene vraagstelling op Google hier terechtkwam .
Geen idee of de post in het juiste hokje stond, evenmin een idee wat IH of TPL wil zeggen.
Gezien mijn duidelijke onkundigheid in dit bollebozenforum wil ik u vragen mijn "account" hier per kerende te schrappen. Met dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:58

SpamLame

niks

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:38:
Beste moderator, in feite ben ik een internet-leek Die een poging doet om een bevredigend antwoord te vinden op zijn probleem.En via een algemene vraagstelling op Google hier terechtkwam .
Geen idee of de post in het juiste hokje stond, evenmin een idee wat IH of TPL wil zeggen.
Gezien mijn duidelijke onkundigheid in dit bollebozenforum wil ik u vragen mijn "account" hier per kerende te schrappen. Met dank.
Onkundigheid is niet het probleem denk ik, dat kan je leren, moet je wel willen.

TPL is het subfora waar je topic nu staat, naam staat onder de zoekbalk.
IH is waar je topic stond

Je account (laten) schrappen doe je niet op die manier (VZIW) en is op zich niet nodig als je wat meer effort steekt in het ombouwen van je start post nav de opmerking van de moderator.

Aangezien je niet aangeeft naar welke landen je denkt te reizen, rest alleen de optie kijk naar wat providers aanbieden in het land van aankomst.

Indien alleen binnen de EU dan is het antwoord, verkapt, al gegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 26-06-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:38:
Zie je PM (Personal Message).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.