Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan niet inloggen op spotify app op sony experia Z1

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• bullings1
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 29-06-2018
Heb een sony experia Z1 en kan niet inloggen op spotify app
Op de site lukt het wel
Kan het aan het toetsenbord liggen van de sony experia?
Zo ja wat kan ik doen zodat het wel werkt.
Bedankt voor de eventuele info
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Desiler
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01:08
Hier kunnen we niet echt veel mee.
Wat heb je zelf al gevonden? Wat is de foutmelding die je te zien krijgt?

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB

• bullings1
ik heb niks gevonden zelf.Had gegoogled maar helaas.

Hij geeft aan gebruikersnaam of wachtwoord onjuis

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

bullings1 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:55:
ik heb niks gevonden zelf.Had gegoogled maar helaas.

Hij geeft aan gebruikersnaam of wachtwoord onjuis
Dan is daar je antwoord... je typt een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord. Heeft niets met Spotify of je toestel te maken, en alles met de plek(ken) waar je je vingers neerzet.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• bullings1
onzin,heb het ww en gebruikersnaam juist ingevuld.Want ben wel ingelogd op de webpagina van spotify.

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Het is echt heel simpel. Je hebt een gebruikersnaam en wachtwoord voor Spotify. Die is hetzelfde op al je devices.
Als je bij het inloggen op een van die devices een foutmelding krijgt dat je gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is, dan heb je het probleem EN de oplossing in een melding.

Je hoeft niet naar je device te kijken voor de oorzaak, je hoeft niet te Googlen... alles wat je moet doen, is zorgen dat je je vingers op de juiste plek neerzet. * Jester-NL heeft zelf ook worstenvingers en is niet vreselijk handig met een onscreen toetsenbord op zijn telefoon.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• CuBras
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 29-11 16:56
Jester-NL schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:45:
Het is echt heel simpel. Je hebt een gebruikersnaam en wachtwoord voor Spotify. Die is hetzelfde op al je devices.
Als je bij het inloggen op een van die devices een foutmelding krijgt dat je gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is, dan heb je het probleem EN de oplossing in een melding.

Je hoeft niet naar je device te kijken voor de oorzaak, je hoeft niet te Googlen... alles wat je moet doen, is zorgen dat je je vingers op de juiste plek neerzet. * Jester-NL heeft zelf ook worstenvingers en is niet vreselijk handig met een onscreen toetsenbord op zijn telefoon.
@Jester-NL en @bullings1

Er is een mogelijkheid dat het wachtwoord complexe karakters en/of te lang is waardoor de applicatie er niet mee overweg kan, maar de webpagina wel.

Zo heb ik ooit een fotoboek applicatie gebruikt op de computer. Deze kon niet inloggen met mijn wachtwoord (onjuist ww en/of username). Dit was bijzonder gezien ik het vanuit een password manager kopieerde.
Ik wist ook 100% zeker dat het werkte, want dezelfde inloggegevens werkte in de browser wél.

Nu is het zo dat ik zelf ook niet kan inloggen op de windows app van spotifiy, omdat mijn wachtwoord 'onjuist zou zijn'. maar de webplayer werkt zonder problemen.
Ook hier gebruik ik een 90+ karakter wachtwoord met alle tekens wat je kan bedenken....

Echt niet dat ik mijn security standaard aanpas om op één applicatie aan te passen.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True