Wat is het plus en mindraad? (Samsung SCC-931TP)

Pagina: 1
Acties:
  • 535 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelmerPWN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik weet niet of dit de juiste categorie van het forum is, dus bij voorbaat excuus als ik de verkeerde heb geselecteerd.

Ik heb drie Samsung SCC-931TP dome camera's. Nu wil ik deze graag testen alsvoren ik ze in de verkoop zet. Helaas zijn de kabels doorgesneden en nu wil ik dus graag weten welk draadje de plus is en welke de min. Ik heb een zwarte kabel en een witte. Nu begrijp ik dat zwart over het algemeen de min draad is, maar ik wilde voor de zekerheid toch even checken of iemand dit kan bevestigen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Jelmer

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 14:22
Goolgle is je grote vriend.

...Then, plug in the power adapter. Use a "minus" screwdriver to connect one partof the power adapter consisting of two lines to the power input terminal of theSCC-931T(P) as follows. (GND: marked with a white line on the cable.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelmerPWN
Ja die had ik al gevonden, het probleem is echter dat de draden zijn doorgesneden en ik hem zelf met een andere adapter wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:47

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

JelmerPWN schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:26:
Ja die had ik al gevonden, het probleem is echter dat de draden zijn doorgesneden en ik hem zelf met een andere adapter wil proberen.
Dat zegt 'ie dus: met de witte streep is de GND oftewel de 'ground'/massa/aarde oftewel de min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelmerPWN
Het is geen streep, het hele draad is wit. Maar ik ga het wel proberen, boem is ho ;)

[ Voor 33% gewijzigd door JelmerPWN op 21-06-2018 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 14:22
Welnee, een beetje camera heeft een polariteitsbeveiliging.
Werkt het niet dan draden omdraaien, niks aan de hand.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic heeft niets met aankoopadvies te maken dus staat hier op de verkeerde plaats. Het is qua inhoud echter zo onder de maat dat ik het niet ga verplaatsen maar sluiten. Check Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens voor eventuele toekomstige topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.