Toon posts:

Unreal Loopt kut in combinatie Viper II

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Unreal tournament loopt behoorlijk klote in combinatie met mijn Viper II, Alles loopt soepel todat de eerste tegenstanders in beeld komen dan mag ik blij zijn dat ik 10 fps haal. Maakt eigelijk niet uit bij welke resolutie ik speel, overal even slecht.
Mijn systeempje
Celeron 333, western digital harde schijf (5400 toeren),abit BH6.
By de weg Quake 3 loopt als de spreekwoordelijke trein , ook op 1280 * 1024 en alles op high.
Wie weet wat de bottle neck is, harde schijf misschien?
En ja ik heb de allernieuwste drivers al geinstaleerd.
Pleace help me, ik wil weer unreal kunnen spelen

Verwijderd

Speel je in Metal, zo nee gauw doen en metal 2003 in UT sys zetten :)
Dan als 3d device metal kiezen, moet als een TGV-lopen incl. S3TC van de 2e CD :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb metal 2004 erop gezet alleen zelfde probleem
Bij het veranderen van de 3d device, in s3 metal voor window staat er wel dat deze bedoelt is voor savage4 ik neem aan dat deze compatible is met savage 2000 (viper II)

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

UT is nogal processor afhankelijk. Die Viper-II veranderd daar niets aan !.
Daarom is die celeron hier de grote bottleneck.
En wat betreft die "Metal renderer" , daar ben ik het helemaal mee eens, die is speciaal voor de chipset van die Viper-II gemaakt.

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij beweerde daat mijn harde schijf niet snel genoeg was en dat dat de bottle neck was, leek mij ook al een beetje gelul in de ruimte.
Voor een nieuwe processor is mijn zak met geld op dit moment te klein voor.
Maar ik heb het probleem al gevonden Unreal gewoon op nieuw geinstaleerd en rapapa alles loopt weer als de spreekwoordelijke trein, nah stoomtreintje dan. (volgens tweakers.net standaard)