Toon posts:

Split screen software

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb 2x 4K schermen en zoek software (betaald of gratis) die het mogelijk maakt om meerdere (virtuele) monitoren te maken van 1 4K scherm. Ik wil 4 x full hd schermen op 1 4K scherm mogelijk maken. Hierin wil ik meerdere browsers openen die de gehele dag zichtbaar zijn in full screen mode. Ik heb Ultraview Desktop Monitor bekeken maar de full screen mode werkt alleen goed in Firefox volgens de support-afdeling.

Verder is er DisplayFusion, daar heb ik nog geen ervaring mee. Andere tools doen niet echt wat ik wil. Heeft iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 15:07

Hoicks

Techno!

Heeft de fabrikant van jouw scherm daar geen tooltje voor? Ik weet dat Dell daar wel een tooltje voor meeleverde. (In ieder geval bij mijn U2414h).

Al eens geprobeerd door het Window te selecteren en dan WIN+Pijltjestoetsen de schermen te pinnen?

[ Voor 28% gewijzigd door Hoicks op 21-06-2018 11:08 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 17:47
Wat voor scherm heb je ik weet dat LG daar software maar dat werkt denk alleen op een lg.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn Philips tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
En wat voor type :P

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Misschien niet helemaal de oplossing maar ik roep hem toch :P Als je er windows 10 op gaat draaien dan kan je zelf je browser schermen toch zo neerzetten zoals je zelf wil. (Slepen naar een hoek en je hebt een vierkantje)

[ Voor 12% gewijzigd door HKLM_ op 21-06-2018 11:20 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je niet gewoon de meerdere browsers openen en dan met Winkey + pijltje de browsers naar het juiste deel van het venster dirigeren? Werkt bij mij op mijn 27" UHD prima :)

Edit: als bovenstaande dus. Maar werkt volgens mij ook al in Win 7 (maar pin me daar niet op vast).

[ Voor 22% gewijzigd door The Eagle op 21-06-2018 11:21 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:20:
Kun je niet gewoon de meerdere browsers openen en dan met Winkey + pijltje de browsers naar het juiste deel van het venster dirigeren? Werkt bij mij op mijn 27" UHD prima :)

Edit: als bovenstaande dus. Maar werkt volgens mij ook al in Win 7 (maar pin me daar niet op vast).
Ook in F11 mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:29

P_Tingen

omdat het KAN

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze