Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Iemand ervaringen met deze telefoon?

Ik heb hem nogmaar op een aantal plekken te koop gezien en het lijkt een hele goede deal voor de prijs:

https://www.spemall.com/L...rprint-ID-3-Camera_g.html

https://www.oppomart.com/lenovo-z5.html

Qua specs lijkt hij een beetje tussen een Huawei P20 lite en Asus ZenFone 5 in te zitten. Qua prijs er echter zo'n dikke 100 euro onder... Ik heb alleen weinig ervaring met de ZUI software, dus ik was opzoek naar mensen die deze telefoon kennen of er meer vanaf zouden weten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Niemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:28
Het lijkt mij ook een geweldige telefoon. Maar werkt deze telefoon in Nederland? Kun je hiermee gewoon bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Had ook (even) voor de gein naar de Z5 gekeken. B20/800-band ontbreekt en ik heb mijn twijfels bij de regelmaat qua updates. Was een tijdje terug €150 bij een of andere Chinese shop, nu zit ie weer op €190 en m.i. niet echt de moeite waard. Bezels zijn in werkelijkheid (natuurlijk) ook een stuk dikker dan de bezels in de renders.

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_Molenaar
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-04 07:57
Dat de B20/800 band ontbreekt, betekent dit dat je screwed bent met deze telefoon zodra je een abonnement hebt die gebruik maakt van het KPN netwerk? Overigens de leverancier van waar ik werk gaf aan dat de Lenovo Z5 in september in Nederland beschikbaar zou moeten zijn. Ikzelf zou het toestel heel graag willen kopen enkel ik zit nu dus met het issue of dit toestel wel het KPN netwerk kan gebruiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Chris_Molenaar schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:24:
Dat de B20/800 band ontbreekt, betekent dit dat je screwed bent met deze telefoon zodra je een abonnement hebt die gebruik maakt van het KPN netwerk?
Dat kan je toch eenvoudig zelf opzoeken? Vergelijk de banden van het toestel met de banden die de providers gebruiken. Ontbreken er een aantal banden, kan je er vanuit gaan dat het niet 100% goed werkt.

Om je toch op weg te helpen heb je in rens-br in "[Xiaomi Mi A2] Ervaringen & Discussie" alvast een overzicht van de gebruikte frequenties en banden door de providers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelBeerens
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb de Lenovo Z5 nu zo'n 2 weken in gebruik icm KPN. Het klopt dat je soms niet altijd 4G hebt, maar indien je in een goed 4G gebied woont/leeft, dan zou het geen probleem moeten zijn. Anders krijg je 3.5G, wat vaak toch al voldoende is. Het is een fijne telefoon met goede performance.
Pagina: 1