Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Is er een mogelijkheid of zou er in de toekomst een mogelijkheid komen waarbij je de optie 4k scherm kan nemen, maar niet touch screen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Touchscreen kan je toch uitschakelen op 99% van de displays en bijna 100% van de OS'en?

Heb je een duidelijk voorbeeld van een laptop op de site van Dell waar bij staat dat het onmogelijk is om het uit te schakelen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Volgens mij is er een Lenovo T en X serie met 4K scherm, zonder touch. Zie als voorbeeld: https://www3.lenovo.com/n...20L5CTO1WWNLNL2/customize?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kdekker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:31:
Volgens mij is er een Lenovo T en X serie met 4K scherm, zonder touch. Zie als voorbeeld: https://www3.lenovo.com/n...20L5CTO1WWNLNL2/customize?
Kan het zijn dat ik verkeerd kijk op mijn smartphone? Het hoogste scherm wat ik kan selecteren is 1440p en dat is geen 4K?

/edit: ik doe de aanname dat de "spreektaal" voor 4K neerkomt op een resolutie van 3840x2160 pixels.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 21-06-2018 13:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:53:
Hallo,
Is er een mogelijkheid of zou er in de toekomst een mogelijkheid komen waarbij je de optie 4k scherm kan nemen, maar niet touch screen?
Gaat het je specifiek om het touch gedeelte of wil je een mat scherm? Touch is uitschakelbaar zoals hierboven ook al genoemd is. Verder is het al meerdere generaties XPS hetzelfde liedje met twee opties:
- FHD, mat, geen touch
- 4K, glossy, touch

Een andere optie zie ik daarmee niet zomaar verschijnen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touch is uit te schakelen, maar dan hou je nog steeds een glimmend scherm over.

Apparaatbeheer --> Human Interface-apparaten (HID) --> HID-compatibel touchscreen dan rechtermuisknop; Apparaat uitschakelen.

Persoonlijk, zie ik geen meerwaarde van 4K op een 13,3" scherm en zou ik voor een FHD scherm gaan, non-touch, mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:43:
[...]

Kan het zijn dat ik verkeerd kijk op mijn smartphone? Het hoogste scherm wat ik kan selecteren is 1440p en dat is geen 4K?

/edit: ik doe de aanname dat de "spreektaal" voor 4K neerkomt op een resolutie van 3840x2160 pixels.
Je hebt gelijk, het is 2560x1440 (WQHD). Al is dat al behoorlijk priegelig en heb je scaling nodig om te kunnen lezen. Mijn collega's hebben een FHD 14" (Dell Latitude) en die vinden dat al klein zat (bij 100%).

In ieder geval was notebookcheck.com tevreden over het WQHD scherm en de T480 (zie https://www.notebookcheck...-FHD-Laptop.287376.0.html).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 13:35

DarkSide

theres no place like ::1

Zelf een XPS13 2in1 met 4k scherm.
DPI staat op 125% en dat is echt heerlijk. Zou niet terugwillen naar een FHD scherm op 100%.

Om de vraag van de TS te beantwoorden: Denk niet dat die optie er komt.
Dus gaat het om het touch gedeelte of om het scherm?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1