waarom mag dit nou weer nie??

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53
ik dacht laat ik eens vragen wat de gemiddelde tweaker een goede site vind om goed weg wijs te worden dus ze kunnen hun idee-en geven maar krijg ik een slotje terwijl als iemand vraagt of ze wat idee-en willen geven bij het maken van een spel dan mag dat wel DOH

ala het staat er wel een beetje krom maar ik wilde nie dat iemand voor mij spullen gaat maken (dan ga ik wel naar mijn overbuurman die heeft een designbedrijfje :P )

nou ja jammer dan.. ;(

mijnes: <a href="http://[topic=185910]
van het spel: <a href="http://[topic=185682]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53
bedankt trouwens cutter die wel wat spullen gegeven heeft :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je hebt wel een slecht 'tegenvoorbeeld' gekozen :P Die persoon had dat namelijk eerst gevraagd (hier). Voor de rest is het ook een totaal andere situatie.

Als je echt tips zou willen over je design denk ik dat je beter naar www.sitechecks.nl kunt gaan. Daar kan Tom en consorten je wel helpen denk ik (toch :)?).

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:51

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

sorry maar je hebt je thread ook gestart op een manier waar je op je vingers af kan tellen dat je een slotje kan krijgen:
onze site is al weer wat jaartjes oud.. en ik heb eigenlijk toch niks te doen tijdens de vakantie, dus wil ik eigenlijk ff een nieuwe (nou laat dat 'ff' maar weg ) maken
Alleen ik heb totaal geen inzicht hoe ik ga maken of laat staan met wat.. ik kan echt van alles wel gebruiken (ik weethet allemaal werkt behalve PHP dat moet ik nog een keer leren.. )

dus als jullie wat leuke ideetjes hebben, laat het maar horen
sorry hoor, leuk dat je vakantie hebt en kennelijk tijd over hebt en fantasie te weinig.

Als je denkt dat designen iets is dat je je door anderen kunt laten vertellen zou ik zeggen: 'Comic Sans' is een must, vergeet geen 3D draaiende animGifjes en de kleurcombinatie van vandaag is... groen-paars
maar dat is nogal een nutteloze manier om op een forum te discussieren

vergelijk het eens met de openening van MrRudi, behalve dat hij eerst om toestemming gevraagd is en hierin bewust aangaf dat hij wist dat het een commercieel aspect had en bereid was om dat in de perken te houden.

Nog veel belangrijker is dat hij zelf de topic op een goede manier opent, aangeeft wat hij wil weten, voorbeelden noemen en ook waarom hij dat zelf niet kan bedenken, uiteindelijk groeit er een goede discussie uit voort met veel ideeen, uit jouw topic zou ik ook niks anders dan flames zien komen, lijkt me goed dat hij zsm afgesloten is, ook voor jezelf.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Het is niet de bedoeling dat je een algemene vraag stelt: wat kan ik nou eens met mijn site gaan doen. Voor je het weet zit iedere pokemon kid op W&G met dezelfde vraag: hoe kan ik mijn site maken en maak een pikachu button voor mij.

Het is wel de bedoeling dat we gericht antwoord op een vraag kunnen geven. Bijvoorbeeld, ik heb dit en dit en dit uitgezocht, is het handig als ik een paar weken tijd stop in het dynamisch PHP programmeren van mijn site.

Wat ik wel vind is dat als een vraag niet al te stompzinnig is, en dat was jouw vraag niet, je niet aan kunt komen met UTFS of GFY waar de G voor Go en de Y voor Yourself staat. Ik probeer over het algemeen toch wel een soort van antwoord te geven. Vaak is dat de beste manier om aan te geven dat zo iemand niet goed zijn best heeft gedaan om het zelf uit te vinden.

Zo was er gisteren iemand die een draaiende wereldbol wilde, als ik binnen 5 minuten een site vind met 300+ draaiende wereldbollen zal die ander ook wel voelen dat hij een beetje domme vraag heeft gesteld.