Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 08:07
Ik heb een Alipay app op mijn iPhone telefoon en kan om de 1 of andere reden mijn creditcard niet koppelen met dat account. Resultaat is dus dat ik er geen geld op kan zetten.
Naast die telefoon app heb ik ook Alipay wallet. Daar heb ik mijn creditcard wel toegevoegd.
Nu ben ik benieuwd of er een manier is waarop ik mijn Alipay telefoon app kan koppelen met mijn Alipay wallet account. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:18
Is Alipay momenteel niet alleen beschikbaar in China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Volgens mij wel? Er is toch wel iemand hier die z'n creditcard aan z'n Alipay app op z'n telefoon heeft gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Schopje richting PFSL, gezien het om een betaaldienst gaat.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Wat bedoel je met Alipay app en wallet? Er is maar 1 Alipay app op de telefoon. Tenzij je Aliexpress bedoeld.

In Alipay worden maar een beperkt aantal internationale creditcards ondersteund, en (tenzij het gewijzigd is) moet je een geverifieerde account hebben om bankrekeningen / kaarten toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Kenzi schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:00:
Wat bedoel je met Alipay app en wallet? Er is maar 1 Alipay app op de telefoon. Tenzij je Aliexpress bedoeld.

In Alipay worden maar een beperkt aantal internationale creditcards ondersteund, en (tenzij het gewijzigd is) moet je een geverifieerde account hebben om bankrekeningen / kaarten toe te voegen.
Ik bedoel inderdaad de alipay app op je telefoon. Ik moet 1¥ op mijn alipay account zien te krijgen maar dat lukt me niet. Ik kom niet door de verifcatie dus ik kan geen creditcard toevoegen.

Ik hoopte dat je de alipay wallet (voor aliexpress) kon koppelen aan de alipay app, maar dat zal lijkt me niet mogelijk zijn.

Ik moet op de 1of andere manier bij pgyen 1¥ zien te betalen voor een app die ik moet downloaden, ik kan betalen via alipay, wechat of via tenpay maar ik zou niet weten hoe....
Pagina: 1