ik heb net van pentiumdualcore een aoc q2963pm overgenomen, zeer mooi scherm, maar omdat het scherm zo breed is wil je soms 3 tabs naast elkaar (2 word en 1 vivaldi) en dat schiet windows build in window manager te kort. nu zat ik te zoeken naar alternatieven, en toen kwam ik op DisplayFusion , maar dat kost geld (30 dollar!). nu wilde ik weten of er ook een display maneger is die dezelfde functies heeft als bijvoorbeeld lg screensplit of dell display manager. helaas werken die namelijk niet met mijn aoc scherm. zijn er nog alternatieven voor niks? of voor een heel laag bedrag (onder de 10 euro)?
Bestaan Windock of Aquasnap nog?
Weet even niet of die betaald zijn of wat ze kosten; hen Windock iets van 4 jaar geleden voor het laatst gebruikt.
Weet even niet of die betaald zijn of wat ze kosten; hen Windock iets van 4 jaar geleden voor het laatst gebruikt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
GridMove kan dit prima.
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
aquasnap ondersteund niet 3 tabs naast elkaar, die heb ik ook al gebrobeert... ik zal even kijken naar windock, en naar gridmoveMAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:19:
Bestaan Windock of Aquasnap nog?