Toon posts:

Vette vingers op je moni. grmbl

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, neefjes, nichtjes, schattige kleine kindjes of een CLAN genoot die ff voor de gein z`n vette klauw op je scherm zet. ARGH!!
ik krijg die zooi er niet af! [met water en a soft detergent, om het iiyama boekje maat te quoten] iemand een suggestie?

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik heb er ook zo'n hekel aan, echt super irritant

Earth is nice, heaven is better...

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Een doodskop er naast zetten, bij aanraking van beeldbuis, krijgt u een onherstelbare aantasting van het lichaam.
Nu mogen jullie zelf uitmaken waardoor het komt.
A). [XCL]Banshax
B). De monitor geeft gamastraling af, als het in contact komt met het menselijk lichaam.

Meestal een vochtige doek, en geen op alcohol gebasseerde middelen o.i.d gebruiken.

Mzzl Diamon

Glasex doet ook wonderen.

And The Only One

Verwijderd

Godver ja :r :r dat is irritant. Uren ben ej aan het wrijven en het wordt alleen maar erger! :(

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb hier een goedje dat GMVitra heet. Wit/blauwe fles en het is wel zo geweldig spul voor dit soort uitdagingen! FF erop spuiten doekie erover en weg is ALLES!
Het kan dus wel!
Geen idee echter waar je dit spul haalt, wordt gewoon via de groothandel bestelt denk ik hier.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon een ontvetter gebruiken zou ik zeggen..zeep ?

Verwijderd

Hoho !!!!!

Gebruik alsjeblieft geen zeep of glassex !
Dit tast je beschermende laag en antireflectielaag aan.
In het boekje van mijn Eizo FlexScan F77S (21" :P) staat hoe het moet:
Gebruik een niet pluizende doek en gewoon schoonmaak alcohol (methanol, is bij iedere drogisterij verkrijgbaar) Dit werkt prima. Het enige nadeel is dat als de alchol verdampt is je nog wel een minuut of 2 aan het poetsen en wrijven bent om alle kleine vlekjes weg te werken. Alcohol laat een soort van kleine gekleurde kringen achter op de beeldbuis, maar die kan je dus gewoon weg poetsen. Dit doe ik zo'n 1 a 2 keer per week. Ik kan het gewoon niet uitstaan als er ook maar 1 vies vlekje op m'n monitor zit :)
Er zijn ook andere middelen die je kan gebruiken, zoals Sprint. Dit gebruik ik ook op m'n werk en werkt net zo goed. Hier zit iets van amonia in (goed te ruiken :().

Verwijderd

Hmm ik gebruik ook af en toe GLASSEX :P
en ik geef nog steeds geen licht in het donker hoor ;)

Ik heb ook een spuitbus bij VOBIS :r gekocht

Verwijderd

Of gebruikt QUICK 'N BRITE!!

hehe volgens de RTL5 reclame spotjes van What's In Store kun je het overal voor gebruiken.... en moet het ook nog eens goed werken..

TRY IT OUT zou ik zegge

Verwijderd

Yeah en je kan de hond er ook mee doen. De monitor en je hond met utzelfde spul? Neih dat lijkt me niet goed :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Ik doe het meestal met spuug en een doekje, werkt perfect, serieus! (dan vraag ik me wel af hoeveel alcohol er nog in mn spuug zit)

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Bij de V&D kun je voor een tientje of zo ook speciale monitor-poetsdoekjes kopen (merk fellowes).
Die werken ook prima..
Ik he zelf ook zo'n antireflectielaag en die zit er nog steeds op ;)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ik gebruik altijd :
Iso-propanol + plee papier
werkt perfect
(en waarom geen alcohol gebruiken?)

Verwijderd

Topicstarter
:) nee, ik raak m`n scherm NEVER aan. maar anderen soms wel. heb speciala moni doekies. die ZUIGEN. schoonmaken? whahah. nee, wel uitwrijven dat vet. heb iiyama aangeschreven hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen. nog geen antwoord. Alchohol?? pittig agressief hoor. ik maakte m`n oude 15 inch met spiritus schoon. [alcohol] werkt als een trein. ALLES lost op ;) ALLES.
Pagina: 1