Geluid op 2 verschillende headpones afspelen tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-11 18:14
Beste mensen,

Ik heb een iPad Mini 1
Nu ga ik op vakantie met mijn vriendin en we willen series kijken via Netflix op de iPad mini
Maar ik heb bleuthoot oordopjes en zij oordopjes gewoon met Jack aansluiting
Want als ik mijn oordopjes met bleuthoot verbind en iets van muziek afspeel dan doet hij dat maar als ik de Jack oordopjes er bij doe dan schakelt hij over naar die met Jack
Weet iemand hoe dit wel kan of niet ?

Ik hoop zo voldoende informatie geven te hebben

Ik ben jullie alvast dankbaar voor de hulp !
Gr Max

[ Voor 7% gewijzigd door max.schollen op 20-06-2018 20:31 ]

Alle reacties

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
dat kan met airplay 2! dus je moet wachten tot september of de beta nemen, developer beta 1 en 2 zijn echt heel stabiel in mijn ervaring! je kunt ook een audio splitter gebruiken, dan kan dat ook.

edit, bij de splitter moet je wel 2 bedraade oortjes hebben, en bij airplay 2 volgens mij 2 draadloze oortjes..

[ Voor 22% gewijzigd door dec0de op 22-06-2018 20:31 ]

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:58
Lets find it schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:30:
dat kan met airplay 2! dus je moet wachten tot september of de beta nemen, developer beta 1 en 2 zijn echt heel stabiel in mijn ervaring! je kunt ook een audio splitter gebruiken, dan kan dat ook.

edit, bij de splitter moet je wel 2 bedraade oortjes hebben, en bij airplay 2 volgens mij 2 draadloze oortjes..
De iPad mini 1 wordt ondersteund tot iOS 9.3.5. Die zal dus nooit “de beta” (iOS 12) kunnen draaien. Daarbij is iOS 11.4 uit waar AirPlay 2 al in zit.

• dec0de
  • Niet online
sorry, ik dacht de air 1...

• dec0de
  • Niet online
Volkan1984 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:58:
[...]

De iPad mini 1 wordt ondersteund tot iOS 9.3.5. Die zal dus nooit “de beta” (iOS 12) kunnen draaien. Daarbij is iOS 11.4 uit waar AirPlay 2 al in zit.
volgens mij niet, dat hebben ze wel gezegd in de keynote, maar net als group facetime is het er pas in ios 12 gekomen

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-11 12:01
Lets find it schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:30:

Dat zal niet gaan werken. De OP heeft het over een iPad mini 1. Ik ga er vanuit dat hij de eerste generatie bedoelt die gaat niet hoger dan iOS 9.3.5.
En airplay 2 is meer bedoeld voor multi room speakers en het beheren van streams op andere apparaten. Dus misschien als beide koptelefoons airplay 2 ondersteunen dat het kan maar ik betwijfel of dat dan kan als er maar een apparaat is die het afspeelt.

• dec0de
  • Niet online
SacredRose schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:00:
[...]

Dat zal niet gaan werken. De OP heeft het over een iPad mini 1. Ik ga er vanuit dat hij de eerste generatie bedoelt die gaat niet hoger dan iOS 9.3.5.
En airplay 2 is meer bedoeld voor multi room speakers en het beheren van streams op andere apparaten. Dus misschien als beide koptelefoons airplay 2 ondersteunen dat het kan maar ik betwijfel of dat dan kan als er maar een apparaat is die het afspeelt.
1 iemand anders heeft mij al op dit issue geattendeert, 2 lees mijn reactie daar op

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:58
Lets find it schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:59:
[...]

volgens mij niet, dat hebben ze wel gezegd in de keynote, maar net als group facetime is het er pas in ios 12 gekomen
https://www.apple.com/new...oom-audio-with-airplay-2/
Pagina: 1