Iemand een idee waar ik de Win2k Patch voor Carmageddon 2 kan vinden? Ik ben al een uurtje aant zoeken en kan niks vinden, maar dat zal wel aan mij liggen want hij is er wel.
[off topic]
Ik heb hetzelfde probleem met Red alert 1. deze kan ik ook nergens vinden
[/Off topic]
Ik heb hetzelfde probleem met Red alert 1. deze kan ik ook nergens vinden
[/Off topic]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Heb hem ook niet kunnen vinden, astalavista (Op dinsdag 17 juli 2001 12:32 schreef EvilFox het volgende:
Iemand een idee waar ik de Win2k Patch voor Carmageddon 2 kan vinden? Ik ben al een uurtje aant zoeken en kan niks vinden, maar dat zal wel aan mij liggen want hij is er wel.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Heb je niet nodig, als je juist een willekeurige Carma2 patch installed zeikt ie dat hij niet draait onder NT.
Op NT4 ja...op 2000 niet (en op XP wil ie hier ook niet...maar hier doen zowieso weinig spellen het goed, brakke Voodoo5 drivers...zelfs met de nieuwe drivers van WindowsUpdate zie ik overal driehoeken door me scherm vliegen)...Op woensdag 18 juli 2001 00:09 schreef CommDante het volgende:
http://www.ntcompatible.com/c.shtml
Volgens hier moet die gewoon draaien! (Carmageddon 2)
Wel vaag trouwens dat ie 't op NT4 wel doet
Verwijderd
ben ook nog opzoek naar zon patch vriend van me werkt ut spel wel heeft de illegaale versie ik heb hem gewoon gekocht en doet ut niet onder nt echt een kut bedrijf ken nog beter illegaale hebben of weet iemand een oplossing
Pagina: 1