Ik ben toevallig gestuit op een tweetal bugjes die zich voordoen in de Pricewatch als je verder wilt gaan met de filters die je het laatst hebt gebruikt. In dit specifieke geval gaat het om de Smartphone categorie, maar ik kan mij voorstellen dat de bugjes zich ook elders voor doen.
Bug 1:
Deze bug behelst de situatie wanneer je verder wilt gaan met het laatst gebruikte filter, dat als je op 'Ja graag!' klikt het filter wel juist wordt toegepast, maar onjuist wordt weergegeven. Voordat je op 'Ja graag!' klikt wordt het filter wel juist weergegeven. Zie onderstaande gif voor details:

Bug 2:
Deze bug behelst de situatie waarin je net bent ingelogd en dan in een specifieke categorie verder wilt gaan met de filters die je in een andere sessie op een ander device hebt aangemaakt. Deze worden niet juist getoond in het blauwe vlakje waarin gevraagd wordt of je verder wilt gaan met de filters uit een andere sessie. Na het klikken op 'Ja, graag!' ontstaat de situatie zoals beschreven in bug 1. Zie onderstaande gif voor details:

Situatie 2 doet zich dus alleen voor, direct na het inloggen.
Gevonden met Google Chrome v67.0.3396.87 op Android 8.0 (Samsung Galaxy S8).
PS. Sorry voor de gifjes, maar beeld zegt meer dan duizend woorden
Bug 1:
Deze bug behelst de situatie wanneer je verder wilt gaan met het laatst gebruikte filter, dat als je op 'Ja graag!' klikt het filter wel juist wordt toegepast, maar onjuist wordt weergegeven. Voordat je op 'Ja graag!' klikt wordt het filter wel juist weergegeven. Zie onderstaande gif voor details:

Bug 2:
Deze bug behelst de situatie waarin je net bent ingelogd en dan in een specifieke categorie verder wilt gaan met de filters die je in een andere sessie op een ander device hebt aangemaakt. Deze worden niet juist getoond in het blauwe vlakje waarin gevraagd wordt of je verder wilt gaan met de filters uit een andere sessie. Na het klikken op 'Ja, graag!' ontstaat de situatie zoals beschreven in bug 1. Zie onderstaande gif voor details:

Situatie 2 doet zich dus alleen voor, direct na het inloggen.
Gevonden met Google Chrome v67.0.3396.87 op Android 8.0 (Samsung Galaxy S8).
PS. Sorry voor de gifjes, maar beeld zegt meer dan duizend woorden
Canon EOS 70D - Canon 17-40mm f/4L - Canon 24-105mm f/4L - Sigma 50-150mm f/2.8