Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Denk hierbij aan games over de gehele range, van Fortnite tot Battlefield en GTA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg performance om bovengenoemde spellen bij een normale FPS te kunnen spelen op medium settings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet, al zou een stille PC natuurlijk mooi zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben nieuw met het PC-gamen en dit is dan ook de eerste build die ik heb samengesteld. Ik hoop dat jullie kunnen verifiëren of deze componenten goed samenwerken en of ik misschien ergens nog een tientje kan besparen door een ander component te gebruiken of juist ergens beter een tientje extra op stuk kan slaan om een betere overall performance te krijgen.
Dit is de lijst die ik zelf heb samengesteld:
Voornamelijk gamen. Denk hierbij aan games over de gehele range, van Fortnite tot Battlefield en GTA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg performance om bovengenoemde spellen bij een normale FPS te kunnen spelen op medium settings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet, al zou een stille PC natuurlijk mooi zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben nieuw met het PC-gamen en dit is dan ook de eerste build die ik heb samengesteld. Ik hoop dat jullie kunnen verifiëren of deze componenten goed samenwerken en of ik misschien ergens nog een tientje kan besparen door een ander component te gebruiken of juist ergens beter een tientje extra op stuk kan slaan om een betere overall performance te krijgen.
Dit is de lijst die ik zelf heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 139,50 | € 139,50 |
| 1 | Asus Prime B350M-A | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 285,- | € 285,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,65 | € 40,65 |
| 1 | Cooler Master Masterbox Lite 3.1 | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16 | € 85,38 | € 85,38 |
| 1 | Corsair VS550 | € 46,38 | € 46,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 705,90 | |