[bug] [fp] Zie alleen donkere achtergrond

Pagina: 1
Acties:

• Lagonas
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-10 22:22
Sinds een aantal weken heb ik op mijn thuis computer een heel vreemd probleem dat alleen in Google Chrome gebeurd. Als ik naar welke pagina dan ook ga, dan ziet het er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ncRNbfQ.png

Het maakt dus niet uit of ik handmatig tweakers.net of gathering.tweakers.net invul.

Ik heb al al mijn instellingen gereset, al mijn extensions verwijderd en zelfs Chrome compleet opnieuw geinstalleerd. Niks lijkt te helpen. In Firefox (waar ik dit nu mee post) is er niks aan de hand.

Ik gebruik Microsoft Windows [Version 10.0.16299.431] en Google Chrome Version 67.0.3396.87 (Official Build) (64-bit)

Heeft iemand enig idee?

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:22
Bij mij, chrome Version 67.0.3396.87 (Official Build) (64-bit) doet hij het verder wel goed.

Firewall, virus scanner uitgezet en het zonder die geprobeerd?

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Verwijderd

Adblocker of zo wellicht ?

• Lagonas
Dit is erg vreemd. Ik had Google chrome compleet opnieuw geinstalleerd, en zelfs alle extensions eerder verwijderd en het bleef hetzelfde. Ik heb Tweakers normaal zelfs gewhitelist. Ik heb het nu voor de zekerheid nog een keer compleet mn adblocker gedisabled en het is opeens opgelost. Daarna weer aangezet met exact dezelfde instellingen (Tweakers whitelist) en het werkt nog steeds. Ik heb geen idee, maar het lijkt dus alsnog opgelost. Dank!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Zonder enig onderzoek gedaan te hebben ruikt dit een beetje naar een cookie wall waarbij de cookies accepteren pop-up zelf geblokt wordt.
Het is nu niet meer te testen, maar goed dat je het opgelost hebt :)

• Lagonas
Het lijkt erop dat je gelijk hebt. Ik heb even al mijn cookies verwijderd en het probleem lijkt weer terug te komen. Wordt de cookiewall toevallig van een ander domein gepushed? Ik kan dan even proberen om deze te whitelisten en zien of het dan weg blijft.

Edit: Ik heb het probleem gevonden! Ik had in Adblock Ultimate een filter met de naam "I don't care about your cookies". Nadat ik deze uitgezet had kwam de wall opeens weer terug.

[ Voor 26% gewijzigd door Lagonas op 20-06-2018 15:49 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Browser issue
Pagina: 1