Ik heb interesse in de NZXT H500i omdat het een intens mooie case is
en omdat er een fan controller en rgb strips bij zitten. Heb de case nog niet gekocht maar was het wel van plan alleen
Maar met de RGB strips heb ik wat problemen.
YouTube: NZXT H500i Review and Build - Is This Worth a BENJAMIN!?
Met deze video zie ik dat de leds per led bestuurd kunnen worden en dat er veel effecten mogelijk zijn wat natuurlijk leuk is. Maar deze mogelijkheid zie ik nergens anders terug. In andere video's wordt er gezegd dat het gewoon een rgb strip is niks speciaals en op de website van NZXT staat ook niks specefieks over de LED's. Weet iemand toevallig wat er nou helemaal aan de hand is?
Ik zou graag willen weten of de LED's die er bij komen per led bestuurbaar zijn.
Bedankt alvast voor iedereen die reageert.
Maar met de RGB strips heb ik wat problemen.
YouTube: NZXT H500i Review and Build - Is This Worth a BENJAMIN!?
Met deze video zie ik dat de leds per led bestuurd kunnen worden en dat er veel effecten mogelijk zijn wat natuurlijk leuk is. Maar deze mogelijkheid zie ik nergens anders terug. In andere video's wordt er gezegd dat het gewoon een rgb strip is niks speciaals en op de website van NZXT staat ook niks specefieks over de LED's. Weet iemand toevallig wat er nou helemaal aan de hand is?
Ik zou graag willen weten of de LED's die er bij komen per led bestuurbaar zijn.
Bedankt alvast voor iedereen die reageert.
I5 2500K ♥