Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Die tekst heeft geen kennis van of je een 'winwinwin'-keuze hebt gemaakt of iets anders. En dat is technisch - in mijn ogen - de moeite niet waard om te fixen omdat daarvoor een groot deel van het poll-systeem op de kop zal moeten, dus je zal ermee moeten leren leven 
Je hebt overigens nog steeds meer kans om te winnen als je je voorkeur weer verandert naar die andere, dus helemaal onjuist is de zin ook weer niet
Je hebt overigens nog steeds meer kans om te winnen als je je voorkeur weer verandert naar die andere, dus helemaal onjuist is de zin ook weer niet
Klopt in die zin is het niet 'fout' wat er staat maar je snapt dat het wat gek staat. Ik had niet gedacht dat het heel ingewikkeld zou zijn, kan me voorstellen dat je hier geen uren werk in wil stoppen. Slotje!ACM schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:49:
Die tekst heeft geen kennis van of je een 'winwinwin'-keuze hebt gemaakt of iets anders. En dat is technisch - in mijn ogen - de moeite niet waard om te fixen omdat daarvoor een groot deel van het poll-systeem op de kop zal moeten, dus je zal ermee moeten leren leven
Is het niet vooral het "bovendien" wat het hier onlogisch maakt? Als je dat weg haalt klopt het meer, en ook nog voor de situatie dat je wel winwinwin hebt gekozen
Bovendien past wel goed als je de keuze voor 'winnen' hebt gemaakt. Maar mocht je bovendien weghalen past het wellicht beter bij beide opties.TheFes schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:53:
Is het niet vooral het "bovendien" wat het hier onlogisch maakt? Als je dat weg haalt klopt het meer, en ook nog voor de situatie dat je wel winwinwin hebt gekozen
Wellicht klopt niet, je maakt niet "wellicht" meer kans om te winnen. Als abonnee maak je altijd meer kans om te winnen, mits je natuurlijk de winwinwin-optie kiest.snmght schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:54:
[...]
Bovendien past wel goed als je de keuze voor 'winnen' hebt gemaakt. Maar mocht je bovendien weghalen past het wellicht beter bij beide opties.
Ik zou voor zoiets gaan denk ik.Hartelijk dank voor je keuze voor 'Nee, ik laat deze actie aan me voorbijgaan'. Als abonnee maak je meer kans om te winnen! Je kan je keuze hieronder aanpassen.
Wellicht was ook geen suggestie.TheFes schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:56:
[...]
Wellicht klopt niet, je maakt niet "wellicht" meer kans om te winnen. Als abonnee maak je altijd meer kans om te winnen, mits je natuurlijk de winwinwin-optie kiest.
[...]
Ik zou voor zoiets gaan denk ik.
De tekst wordt met komende release ontdaan van z'n "bovendien" en daarmee wat beter geschikt voor de "ik wil niks winnen"-keuze
Pagina: 1