Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is bedoelt als werkcomputer voor mij ouders. Op dit moment hebben zij een hele oude laptop die niet meer vooruit te branden is en elk half uur vastloopt.
Graag zouden zij een nieuwe werk pc willen dat ook snel is voor alledaags gebruik zoals: internetten, Word, Excel YouTube, spelletjes voor internetbrowser en foto's uitzoeken, films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zet ik zelf in elkaar. Budget vormt niet echt een probleem maar het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Ze hebben er ongeveer €400 - €700 voor over. Ze willen graag een zo snel mogelijke pc waar ze hopelijk zo'n 5-10 jaar mee door kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mini-ITX, dit mag met of zonder window
CPU
Moederboard
Werkgeheugen minimaal 8gb, is 16gb een aanrader?
SSD, liefst 500gb
Voeding
Een videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in ieder geval een MINI-ITX zijn aangezien zij een zo klein mogelijke case willen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Een snelle pc voor alledaags gebruik. Ze gamen verder niet echt hooguit browserspelletjes, wat is hiervoor de beste keus als je kijkt naar een videokaart(je)? De videokaart is hierom bewust nog niet meegenomen.
Nu had ik al gekeken naar onderdelen van: Destop Best Buy Guide Mei 2018 Main-stream maar is dit niet een beetje overdreven met wat zij met de pc zouden willen doen? Kan er ergens bespaard worden?
Het belangrijkste is dus dat de prijs zo goed mogelijk bij hun doeleinde past (echt performance voor je geld).
Graag zou ik hulp krijgen om tot een goede keuze te komen. Alvast bedankt!
De pc is bedoelt als werkcomputer voor mij ouders. Op dit moment hebben zij een hele oude laptop die niet meer vooruit te branden is en elk half uur vastloopt.
Graag zouden zij een nieuwe werk pc willen dat ook snel is voor alledaags gebruik zoals: internetten, Word, Excel YouTube, spelletjes voor internetbrowser en foto's uitzoeken, films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zet ik zelf in elkaar. Budget vormt niet echt een probleem maar het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Ze hebben er ongeveer €400 - €700 voor over. Ze willen graag een zo snel mogelijke pc waar ze hopelijk zo'n 5-10 jaar mee door kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mini-ITX, dit mag met of zonder window
CPU
Moederboard
Werkgeheugen minimaal 8gb, is 16gb een aanrader?
SSD, liefst 500gb
Voeding
Een videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in ieder geval een MINI-ITX zijn aangezien zij een zo klein mogelijke case willen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Een snelle pc voor alledaags gebruik. Ze gamen verder niet echt hooguit browserspelletjes, wat is hiervoor de beste keus als je kijkt naar een videokaart(je)? De videokaart is hierom bewust nog niet meegenomen.
Nu had ik al gekeken naar onderdelen van: Destop Best Buy Guide Mei 2018 Main-stream maar is dit niet een beetje overdreven met wat zij met de pc zouden willen doen? Kan er ergens bespaard worden?
Het belangrijkste is dus dat de prijs zo goed mogelijk bij hun doeleinde past (echt performance voor je geld).
Graag zou ik hulp krijgen om tot een goede keuze te komen. Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 173,85 | € 173,85 |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 79,94 | € 79,94 |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 50,- | € 50,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 154,65 | € 154,65 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 112,- | € 112,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 634,44 | |