Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre1973
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-08 23:42

Andre1973

2030 Wp op Z & 2040 Wp SF ZW

Topicstarter
Ik heb enige tijd geleden mijn telefoon weggebracht omdat de accu het niet meer goed deed (toestel ging uit als ik een foto maakte, maakte daarbij het lage batterij niveau geluid, en ging uit)
Er is toen tijdens die montage iets fout gegaan, kabel beschadigd, etc, maar ook leek het alsof er in mijn telefoon settings waren veranderd.
Daardoor werden foto's opgeslagen op het telefoon geheugen en niet op de SD kaart, waardoor de telefoon ging sputteren dat ie vol liep.
Toen via instellingen de foto's overgezet naar de SD kaart.
Maar nu staan ze niet waar ik ze verwachte, directory DCIM en dan in sub dir:100Media, maar in HTC_makeMoreSpace, en alle datums van de foto's waren verandert naar de datum van het verschuiven.
Ook was het een grote zoek tocht naar waar alles was komen te staan, als ik in Gallery keek, er waren opeens 2 Gallery's een met hoofdletter en een met kleine letter.
Kortom alles staat door elkaar.
Enig idee hoe dit weer te herstellen zodat het overzichtelijk staat in mijn telefoon? en liefst weer met de originele datum.

ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!