Toon posts:

Dutch teams in THINK inlijven?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
CurrentMembers Date
Created

.:DECF:.Dutch Elite Counter Force 1 04/06/2001
A dutch PC against cancer 5 06/01/2001
DFF - Dutch FXPing Force 102 05/22/2001
Dutch Christians against cancer 8 04/09/2001
DUTCH DELIGHT 1 06/08/2001
Dutch Devils 4 05/10/2001
dutch gamers against can 1 04/17/2001
Dutch NUON Force 7 04/06/2001
Dutch Power Cows against cancer 736 04/03/2001
Dutch Power Devices 10 05/07/2001
Dutch Rockers United 5 04/25/2001
Dutch Students 6 05/21/2001
Dutch X-Ray 7 04/04/2001
Dutch@home team 2 05/24/2001
dutchfurs 5 04/14/2001
Dutchguys live on the we b 3 06/13/2001
Dutchmasters 1 06/25/2001
GERARDDO DUBBEL DUTCH 1 05/10/2001
Magic Dutch 2 04/23/2001
The Dutch Baan Team 8 04/12/2001
The Dutch Cancer Terrorists, beat it! 1 04/10/2001
The Dutch Touch THINKs 3 05/18/2001
United Dutch Cancer Fighters 2 05/25/2001

In de ranglijst van THINK staan aardig wat Nederlandse (1-mans) teams, kunnen we deze teams niet mailen met de vraag of ze DPC willen joinen, sterk punt in ons voordeel is oa. de postitie op de ranglijst en natuurlijk de stats van jeroon alhier.

Moet wel een nette mail zijn en huidige leden van [DPC] THINK moeten het wel ondersteunen.

Iemad suggesties?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Ik weet van de andere distributed computing competities dat je geen mail mag sturen op die manier. Dat word gezien als spam. (of was het nou SPAM, ach dat %&^vlees ook ;))

Dit zal voor UD wel hetzelfde zijn, lijkt mij.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Maar als je beleeft het vraagt en er bij zet dat je niks van DPC moet weten dat ze de meel als niet verstuurd kunnen beschouwen en als ze geintereseerd zijn dat dpc ze graag wil inlijven en helpen
denk dat ze dan er weinig over kunnen zeggen.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Geckoo: dan nóg is het spam: Spam is unsolicited email, en dit is heel duidelijk ongevraagd...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik vind het opzich wel een goed idee, maar als het volgens de regels niet mag, dan moeten we een maas in de regelgeving vinden :)

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Op dinsdag 17 juli 2001 17:25 schreef dannydude het volgende:
Ik vind het opzich wel een goed idee, maar als het volgens de regels niet mag, dan moeten we een maas in de regelgeving vinden :)
Of je aan je ondertitel houden: "Just don't"

Eerdere pogingen bij rc5 en seti hebben imo uitgewezen dat andere teams helemaal niet op zo'n "aanbod" zitten te wachten. Die jongens zien de stats elke dag, als ze graag DPC willen joinen doen ze dat wel uit zichzelf.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet de bedoeling "hostile takeovers" te doen, enkel andere ( kleine ) teams te laten zien dat ze met DPC mee kunnen doen en toch onder hun eigen naam kunnen flushen ( zij komen dan in de DPC stats hier op GoT forum te staan. )

Maar indien de regels dit verbieden....moeten we nog meer DPC promoten op iig tweakers forum en daarbuiten! ( t-shirts, waar blijven ze )

btw, in de lijst staat ook een dutch nuon force team, weten ze dit bij team NUON ICT ??

Verwijderd

Omdat deze "kleintjes" niet dagelijks flushen kan dat betekenen dat ze aan een dial-up hangen en dus niet vanzelf een nieuwe w.u. ophalen als een unit klaar is.

We zouden een mailtje kunnen sturen waarin we ze wijzen op het bestaan van UD-Monitor (evt. met een kleine uitleg over de cache)zodat de pc in ieder geval verder kan als een w.u is afgelopen.

En ja......... als we ze dan toch een mailtje sturen ;) ;)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Of het volgens de regels wel of niet mag doet er in dit geval helemaal niet toe. Zomaar mensen gaan mailen die in de lijst staan is spam, dat doen we dus ook gewoon niet.

Verwijderd

Enne.....,
De DPC Leden die af en toe (of nog nooit)een w.u. inleveren? Ligt dat anders????
Volgens de Member list van UD zijn er een berg DPC leden die (nog) niks hebben ingeleverd maar nog wel actief (zouden) zijn.
Kunnen we die niet op een of andere manier aansporen?? (wel volgens de regels ofcourse)
}:O

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik kan me nog herinneren, dat er met RC5 des tijds hevige discusies rond dit punt waren...

maarja, ik kreeg toen ook zwaar kritiek toen ik voorstelde om onze krachten te verdelen over projecten. en kijk nu eens...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op zaterdag 21 juli 2001 02:28 schreef Dirk-Jan het volgende:
Ik kan me nog herinneren, dat er met RC5 des tijds hevige discusies rond dit punt waren...

maarja, ik kreeg toen ook zwaar kritiek toen ik voorstelde om onze krachten te verdelen over projecten. en kijk nu eens...
Krachten verdelen mag volgens het beleid, spemmen dus niet. Conclusie; de desbetreffende personen mailen is spem, dus gewoon assimileren en daar zijn we toch de goeiste in :P

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
het gaat trouwens niet alleen om kleine teams:

uit de landenstatstabel:

7 NETHERLANDS 334,625

waarvan

Dutch Power Cows against cancer 75,193

http://www.donorofniet.nl/

Pagina: 1