Deze week heeft mijn sennheiser HD 205II het begeven na 5 jaar trouwe dienst tijdens het werk of in het OV. Deze is niet meer te repareren, dus zoek ik iets om het mee te vervangen.
Deze vervanger mag maximaal €100,- kosten, maar is idealiter zo'n €60,- tot €80,-.
Een ideale koptelefoon heeft voor mij een 3,5mm audiojack én de mogelijkheid bluetooth te gebruiken. Dit zal moeilijk te vinden zijn, daarom is het voor mij belangrijk dat als het alleen bluetooth gestuurd is, dat de accuduur voldoende groot is, minimaal 8 uur real world usage.
Deze ideale koptelefoon is over-ear, en heeft een redelijk neutraal uiterlijk.
Uiteraard wil ik een goede geluidskwaliteit.
De koptelefoon wordt vooral gebruikt om muziek te luisteren via Spotify of ouderwets van een CD. Een enkele keer zal deze ook worden gebruikt voor het kijken van een film. Dit gebeurd via een telefoon of laptop, er is dus geen bijzondere hardware voor extreme kwaliteit.
Ik heb al even rondgekeken en onder andere de volgende resultaten gevonden:
Maar ik ben natuurlijk vooral benieuwd wat jullie mij aanraden.
Deze vervanger mag maximaal €100,- kosten, maar is idealiter zo'n €60,- tot €80,-.
Een ideale koptelefoon heeft voor mij een 3,5mm audiojack én de mogelijkheid bluetooth te gebruiken. Dit zal moeilijk te vinden zijn, daarom is het voor mij belangrijk dat als het alleen bluetooth gestuurd is, dat de accuduur voldoende groot is, minimaal 8 uur real world usage.
Deze ideale koptelefoon is over-ear, en heeft een redelijk neutraal uiterlijk.
Uiteraard wil ik een goede geluidskwaliteit.
De koptelefoon wordt vooral gebruikt om muziek te luisteren via Spotify of ouderwets van een CD. Een enkele keer zal deze ook worden gebruikt voor het kijken van een film. Dit gebeurd via een telefoon of laptop, er is dus geen bijzondere hardware voor extreme kwaliteit.
Ik heb al even rondgekeken en onder andere de volgende resultaten gevonden:
- Sennheiser HD 4.40BT
- Sennheiser HD 461
- JBL Synchros E50BT
- Skullcandy Hesh 3
Maar ik ben natuurlijk vooral benieuwd wat jullie mij aanraden.