Op dinsdag 17 juli 2001 14:21 schreef DSC het volgende:
ga in de vakantie naar de USA zou ik zegge, een baas van mij heeft er daar ook een gehaald.. en waar gebruikt ie em voor?
als muziek spelertje voor de wachtstand op je phone..
je weet wel, dan is het van "een momentje" en hoor je een muziekje.. (dat komt dus van die nomad af)
Mooie speler, mits je em GOED gebruikt

Inderdaad, ik verzeker je dat ie hier goed gebruikt wordt, dag in dag uit
Maar als je hem
echt wil, kun je hem vast wel bestellen bij een reseller. Dat weet ik natuurlijk niet zeker, aangezien het misschien dan niet standaard in hun assortiment zit. Maar voor hen is het een koud kunstje om bij een bestelling bij ons (distributeur) om een extra Jukebox op hun order te zetten... Zon ding kopen zij dus in voor die 647 gulden (ongeveer), daar nog order/verzendkosten bovenop (50 piek, als de gehele order hoger is dan 1500, kost het alleen nog maar 25 gulden verzendkosten). Dit alles is inclusief btw. Dus informeer gewoon even bij een willekeurige computerwinkel, en hou deze prijzen in je achterhoofd, dat je niet jezelf naait
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens