• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 14:41
Weet iemand hier waar de Creative nomad gekocht kan worden? Toevallig weet ik dat ze bij alternate de Nomad IIc verkopen. Echter, alle andere types zijn nergens te vinden.

Naar mijn mening zijn het prachtige apparaatjes, helaas alleen in de US te verkrijgen ...

Verwijderd

Wat is het :? :? :? :? :?

• GenetiX
O sorry! Voor de duidelijkheid, het is een MP3 speler.

Overigens te vinden op http://www.nomadworld.com

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bij Dixons tegenwoordig voor 899 gulden...

Ik heb hem zelf via mn werk voor 650 gekocht :9

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• GenetiX
Welk type was dat. De enige die ik tot nu toe heb gezien was de IIc

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het was deze :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• GenetiX
Cool :) Maar eigenlijk wil ik die Nomad II mg. Is die ook te koop bij Dixons?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bel ze ff zou ik zo zeggen *D

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
ga in de vakantie naar de USA zou ik zegge, een baas van mij heeft er daar ook een gehaald.. en waar gebruikt ie em voor?

als muziek spelertje voor de wachtstand op je phone..

je weet wel, dan is het van "een momentje" en hoor je een muziekje.. (dat komt dus van die nomad af)

Mooie speler, mits je em GOED gebruikt :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 17 juli 2001 14:21 schreef DSC het volgende:
ga in de vakantie naar de USA zou ik zegge, een baas van mij heeft er daar ook een gehaald.. en waar gebruikt ie em voor?

als muziek spelertje voor de wachtstand op je phone..

je weet wel, dan is het van "een momentje" en hoor je een muziekje.. (dat komt dus van die nomad af)

Mooie speler, mits je em GOED gebruikt :)
Inderdaad, ik verzeker je dat ie hier goed gebruikt wordt, dag in dag uit :)

Maar als je hem echt wil, kun je hem vast wel bestellen bij een reseller. Dat weet ik natuurlijk niet zeker, aangezien het misschien dan niet standaard in hun assortiment zit. Maar voor hen is het een koud kunstje om bij een bestelling bij ons (distributeur) om een extra Jukebox op hun order te zetten... Zon ding kopen zij dus in voor die 647 gulden (ongeveer), daar nog order/verzendkosten bovenop (50 piek, als de gehele order hoger is dan 1500, kost het alleen nog maar 25 gulden verzendkosten). Dit alles is inclusief btw. Dus informeer gewoon even bij een willekeurige computerwinkel, en hou deze prijzen in je achterhoofd, dat je niet jezelf naait :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

hoe lang gaan die batterijen mee in dat ding?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
best lang, dr zitten geen mechanische onderdelen zoals CD speler ofzo, dus scheelt een hoop stroom, zelf zou ik niet precies weten hoe lang.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
En ik maar denken dat er een HD inzat... :o

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Dweil
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03-2024

Dweil

Dual Xeon powered

Het ding speelt ook zonder HD, hoor.. Had ik eens uitgeprobeert, gewoon een MP3 van de HD lezen, en daarna de HD eraf trekken.. blijft spelen.. Na het liedje hangt ie wel.

Ik heb em omgebouwd naar een 20 GB HD, das wel lekker :P

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 18:56

jle

Je kunt hem via de Euro Nomad site bestellen.

Suc6

Good goan

Pagina: 1