Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smartphone, voorkeur android
Wat is je budget?
Ondergeschikt
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel gebruik ik een veel te oude S4 mini, Mijn vrouw is plotseling overleden waardoor ik een goede telefoon nodig heb om foto's te maken van mn twee kleine kids. Dit zal dus ook veel met de frontcamera zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de P20 Pro, S9 of iPhone X. Maar bij alle reviews wie ik lees is er een heel verhaal over de hoofdcamera, maar slechts anderhalve regel over de kwaliteit van de frontcamera.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Kan iemand me helpen aan nieuwe inzichten?
- Kan iemand me helpen aan een goede review voor de frontcamera's?
- Liever heb ik geen grote smartphone, 4.3"is mijn ideaal. De Sony XZ1 zou een optie zijn, maar de fish eye frontcamera zoals die wordt genoemd bij hardware info houdt me tegen. Is er nog een andere optie?
Ik zoek een?
Smartphone, voorkeur android
Wat is je budget?
Ondergeschikt
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel gebruik ik een veel te oude S4 mini, Mijn vrouw is plotseling overleden waardoor ik een goede telefoon nodig heb om foto's te maken van mn twee kleine kids. Dit zal dus ook veel met de frontcamera zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de P20 Pro, S9 of iPhone X. Maar bij alle reviews wie ik lees is er een heel verhaal over de hoofdcamera, maar slechts anderhalve regel over de kwaliteit van de frontcamera.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Kan iemand me helpen aan nieuwe inzichten?
- Kan iemand me helpen aan een goede review voor de frontcamera's?
- Liever heb ik geen grote smartphone, 4.3"is mijn ideaal. De Sony XZ1 zou een optie zijn, maar de fish eye frontcamera zoals die wordt genoemd bij hardware info houdt me tegen. Is er nog een andere optie?