Dev-iteratie #133

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Betreft plan: Responsive actiepagina's - Development-iteratie #133 en dan richting @Maite de Jong

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/muFlXWQ5n7NSMgatpMtCd14n/medium.jpg

Weet niet of ik heel blij ben met de swipable tabs op GoT; in ieder geval met EDGE op Android 8, ervaar ik een kleine vertraging met links/rechts swipen. De ervaring van hiervoor (extra pulldown dingetje) leek vloeiender te reageren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-10 22:57
Op zich vind ik het overzichtelijker dan en gedeelte bovenin tonen en een gedeelte via een drop-down, MITS je er achter komt dat er nog meer aan de zijkant is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
stuiterveer schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:58:
Op zich vind ik het overzichtelijker dan en gedeelte bovenin tonen en een gedeelte via een drop-down, MITS je er achter komt dat er nog meer aan de zijkant is :)
Mwhoa, op zich is "hoeveel er links of rechts" nog staat puur een kwestie van uitproberen; ook kan het zijn dat Tweakers meer tabs implementeren dus die zie je dan wel bij het side-scrollen. Nu ik nog eens naar het screenshotje kijk; de scrollbar zit "in de tabs" en niet "onder de tabs". Schoonheidsfoutje maar niet onoverkomelijk.

De "latency" vind ik wel lastiger; heb ook mijn cache al geleegd van EDGE maar dat helpt ook niet. Doordat EDGE aanzienlijk vriendelijker lijkt om te gaan met de accu en ook vrij goed synct tussen verschillende devices, heb ik nog geen kruisbestuiving getest met Chrome of Firefox op Android. Dat gezegd hebbende; sinds EDGE uit is, heb ik geen enkele andere browser meer gebruikt op mijn OP5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-10 14:39
Hier geen issue met latency, OnePlus3T 8.0.0 + Google Chrome werkt feilloos. Ik ben er zeer tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
MAX3400 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:51:
Betreft plan: Responsive actiepagina's - Development-iteratie #133 en dan richting @Maite de Jong

[afbeelding]

Weet niet of ik heel blij ben met de swipable tabs op GoT; in ieder geval met EDGE op Android 8, ervaar ik een kleine vertraging met links/rechts swipen. De ervaring van hiervoor (extra pulldown dingetje) leek vloeiender te reageren.
Net even getest voor je op de meest recente versie van Edge op Android met een Pixel 2XL op Android 9.0 DP3, maar ik merk geen vertraging en/of verschil met Chrome op Android.

Niet toevallig Custom CSS toegepast? Of een extension?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
chengbondkwok schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 06:51:
[...]

Net even getest voor je op de meest recente versie van Edge op Android met een Pixel 2XL op Android 9.0 DP3, maar ik merk geen vertraging en/of verschil met Chrome op Android.

Niet toevallig Custom CSS toegepast? Of een extension?
Zou niet weten hoe :) Maar nee, ik heb geen zaken aangepast op GoT of aan mijn browser. Chrome lijkt wel ietsjes sneller te reageren.

Gevalletje learn to live with it, dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
MAX3400 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:15:
[...]

Zou niet weten hoe :) Maar nee, ik heb geen zaken aangepast op GoT of aan mijn browser. Chrome lijkt wel ietsjes sneller te reageren.

Gevalletje learn to live with it, dan maar?
Heb je het ook in incognito modus geprobeerd? Wellicht dat het een caching issue is...
Pagina: 1