Vraag

• wilmadl
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-06-2018
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Ik zoek een smartfone
[i]Vul hier in welk apparaat je zoekt, ik twijfel tussen de Nokia 8 , de Sony Xperia XZ1 en de compact, of de Xperia XZ premium.
Naar de laatste gaat op de specificaties gericht mijn voorkeur, maar hij is ook duurder....is hij dat waard??

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €400

[b]Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......te bellen ;) , surfen, facebook, appen, spelletjes enz, niet uitgebreid gamen enz
[i]Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? Ik heb voorheen meerdere sony's gehad, nu een S8 ,maar is gevallen=scherm kapot, en ik wil géén Samsung meer....
Verder heb ik een laptop

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Sony of de Nokia dus, op basis van de specificaties en de reviews uitgekozen, Nokia vind ik het nadeel de mindere camera

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 12% gewijzigd door wilmadl op 19-06-2018 13:31 . Reden: vollediger ingevuld ]

Alle reacties

Verwijderd

Ikzelf heb de z5 premium een wat ouder model maar was zeker zijn geld meer dan waard beeld, camera ,prestaties allemaal top naar mijn mening en vind het zelf altijd wel als je en sony in je hand hebt dat je ook daadwerkelijk een toestel in je klauwen hebt om het zo maar te zeggen... mijn vriendin heeft een s7 ook zeker geen slecht toestel maar met fotos en beeld vind ik persoonlijk zelf dat de sony uitsteekt in meerdere aspecten maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Heb je de toestellen al zelf uit geprobeerd in de winkel?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:44

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zou voor de nokia gaan. Camera e.d. boeien me niet zo heel erg, wat me wel boeit is het update beleid en het gebrek aan bloatware op de telefoon.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

dragonhaertt

@_'.'

wilmadl schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:58:
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Je vraagt ons een keus te maken tussen 3 telefoons, maar op basis waarvan? Wat vind jij belangrijk? Waar twijfel je over?

Misschien handig om je TS helemaal in te vullen, er staan niet voor niks meer vragen in de template. Nu gNu gaat iedereen in het wilde weg argumenten geven zonder dat er een goede afweging gemaakt kan worden.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• wilmadl
Ik heb het aangevuld, voldoende info zo?

Ik heb nu een S8, maar wil geen Samsung meer, hiervoor had ik een xperia Z5 compact

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:14
Waarom heb je de keuze gemaakt om te kiezen tussen de Sony en de Nokia ? Waar twijfel je tussen ?

Ik zou persoonlijk Sony links laten liggen, slecht update beleid en behoorlijk wat bloatware. Nokia heeft daarentegen een vrij schone android en een goed update beleid.

[ Voor 55% gewijzigd door Galaxis op 19-06-2018 13:44 ]

• wilmadl
Ik heb verschillende telefoons van zo rond de €400 bekeken, Samsung viel dus sowieso al af, verder wil ik graag (spat)water dicht, een goede camera, 4 gb geheugen en zeker niet zo'n hele grote....het liefst met 1 hand te bedienen....
Toen kwam ik dus op deze 4 uit, en ivm goede ervaringen met Sony voorheen én de specificaties gaat mijn voorkeur uit naar Sony.
Ik dacht eerst de Xperia XZ1 maar dacht misschien is de XZ premium beter doordat deze een hogere schermresolutie heeft, en een betere accu....maar ik ben geen deskundige ;)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Ja, de xz premium is beter, gewoon doen en van genieten!

• wilmadl
De XZ premium was niet meer aanwezig hier, de andere toestellen wel.
Maar na verder onderzoek gaat het tussen de Nokia 8 en de XZ premium 😁

• wilmadl
De XZ premium is besteld! :D
Pagina: 1