1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
"ik heb hem zelf ook"
[ Voor 107% gewijzigd door gysman11 op 19-06-2018 12:29 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
Deze ziet er wel aantrekkelijk uit:gysman11 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:16:
vimexx: https://www.vimexx.nl/webhosting 6,53 euro per jaar.
"ik heb hem zelf ook"
- .nl = 3,89/jaar
- .com = 9,99/jaar
En dan lees ik: "Wat komt er bij een domeinnaam? Wij zorgen ervoor dat je alles uit je domeinnaam kunt halen."
---> "Email doorsturen Stel een eigen e-mail forwarder in en vang zo simpel alle e-mail op dat naar jou domeinnaam gestuurd word."
Kortom: voor 13,88/jaar ben ik klaar? Heb nl geen hosting nodig. Klopt dit? Of zie ik iets over het hoofd?
Wat komt er te staan als iemand toch naar www.mijndomein.nl gaat?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Lekker duur ben je bezig. Ga eens shoppen en je bespaard flink wat geld.TommyboyNL schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:20:
+1 voor TransIP. Zelf heb ik er ook een handvol domeinen geparkeerd staan
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.webgangster schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:22:
[...]
Lekker duur ben je bezig. Ga eens shoppen en je bespaard flink wat geld.
ja het kan goedkoper, maar transip is fijn, en goedkopere hosters zijn af en toe best k*twebgangster schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:22:
[...]
Lekker duur ben je bezig. Ga eens shoppen en je bespaard flink wat geld.
Dit. TransIP is 's avonds laat ook gewoon bereikbaar via hun ticketing systeem, met goede responstijden (enkele minuten). Dat is voor mij meer waard dan een paar euro besparen en me kapot frustreren als ik support een keer nodig heb.Kek schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:29:
[...]
ja het kan goedkoper, maar transip is fijn, en goedkopere hosters zijn af en toe best k*t
... en gaat over tot de orde van de dag
Nagenoeg géénP_Tingen schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:39:
True, maar hoeveel support heb je nou helemaal nodig bij alleen een domein + email doorsturen?
Ik heb mijn primaire domeinen bij TransIP staan, 9€ /j meen ik
mail heb ik nog bij google staan, uit de tijd dat ze nog gratis tot 100 gebruikers weggaven aan non-profit.
sinds een paar jaar moet daar bij aanmelden 'bewijs' voor worden aangeleverd, maar oudere "actieve" domeinen blijven in bedrijf.
Wil je echt de bodemprijs, kan je bij Cloudatcost kijken, alleen zijn de ervaringen op zijn minst gezegd 'gevarieerd'
Je betaalt daar alleen d eerste keer ( wacht op een feestdag-aanbieding )
Ik betaalde voor mijn 'speelgoed' 4€ en daarna nooit meer.
( het enige wat ze doen is het domein in DNS forwarden, alles moet je verder zelf doen )
[ Voor 14% gewijzigd door FreshMaker op 20-06-2018 08:40 ]
Kies gewoon voor een duidelijke nederlandse hoster, zoals bijvoorbeeld transip, kost 5 euro per jaar
https://www.transip.nl/domeinnaam/doorsturen/
Overigens kan het ook gratis:
DNS bij CloudFlare of een andere gratis DNS host en email doorsturen met bijvoorbeeld https://www.mailgun.com/
[ Voor 23% gewijzigd door GrooV op 20-06-2018 11:16 ]
[ Voor 91% gewijzigd door rens-br op 17-04-2023 15:03 ]
Dit topic is gesloten.