Heb je de mogelijkheid ook met een andere telefoon te testen o.i.d.? Sennheiser heeft sowieso zijn eigen app om lossless te kunnen afspelen, dat maakt sowieso een hoorbaar verschil ten opzichte van Spotify o.i.d. Maar als het helemaal bagger klinkt dan zal er iets niet goed zijn inderdaad.
Heb je ook met kabel kunnen testen? Bij de Sennheiser kan dat. Heb het nu direct even gecheckt voor je. Ik hoor nauwelijks tot geen verschil vs bluetooth op een Galaxy S8, meermaals getest.
Ik heb de Sennheiser trouwens op setting ' club ' staan, net even ietsjes lekkerder qua EQ vind ik, hoewel ik doorgaans van EQ af blijf.
Vergeet verder niet dat het lichtgewicht high-end koptelefoons aan het beluisteren bent, niet te vergelijken met een Sonus Faber Pryma bijvoorbeeld, die grotere oorschelpen hebben en geen focus op bluetooth en noise cancelling.
Dat neemt niet weg dat in ieder geval de PXC naar mijn mening gewoon zeer goed zou moeten klinken. Belangrijk ook wel op een goede plaat te hebben om te testen bijvoorbeeld.
Yello - A Touch of Yello staat bijvoorbeeld bekend als 1 van de beste klinkende platen. ( niet per se mijn muzieksmaak, deels, maar het klinkt ongeëvenaard qua dynamiek etc.

)
[
Voor 26% gewijzigd door
Inverted_World op 23-07-2018 11:40
]