Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Heos Bar Center speaker valt weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• theoffspring
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 04-07-2018
Helleu allemaal,

Gisteren, toen ik de tweede helft van de WK-wedstrijd Engeland - Tunesië opzette, merkte ik dat er geen commentaar te horen was. Iets beter luisteren leverde op dat ik heel ver weg alsnog een soort achtergrondgeluid van een commentator hoorde, maar dat de middelste speaker van mijn Heos Bar geen geluid meer gaf. Dit nadat ik geswitcht was van het afspelen van muziek (geluid van 2 Heos 1 speakers en mijn Heos Bar gegroepeerd in één ruimte) naar tv kijken.

Het vervelende is: zelfs een factory reset lost mijn probleem niet op. Heeft iemand van jullie dit issue ook gehad, en wellicht ook opgelost?

Erg benieuwd...

Stijn

Alle reacties

• Floppie
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16-01 16:52
Ik heb dit probleem met de rechter speaker van Mn HEOS bar.
Ik heb een hard reset gedaan, toen deed hij het weer en na de nieuwste firmware geladen te hebben opnieuw hetzelde probleem helaas.

• CoPro
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 06-01 14:30
Stijn,

Heb je dit toevallig opgelost. Ik heb dit heel vaak. Mijn opstelling is shield, heos bar, tv. En, best vaak, vallen stemmen weg. Ik heb geen directe oplossing, 15 minuten tot een half uur aanklooien met alles uitschakelen tot stekkers er uit en dan doet ie het opeens weer.

Ben benieuwd of jij meer weet.

• Arro
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13-01 12:42
Ook hier een Heos Bar waar het center kanaal soms weg valt.
Heos Bar waar htpc en Apple TV op aangesloten staan en mbv HDMI naar de tv.
Het lijkt erop dat dit gebeurt zodra het signaal weg valt zoals bij het sluimeren van de Apple TV of wanneer de htpc plots even een hickup in het signaal heeft.
Ik heb fabrieksinstellingen teruggezet, alles opnieuw aangesloten gehad, een tijdje mbv een optische kabel tussen Bar en tv getest echter het probleem blijft.
Herstarten (stekker eruit en weer terug) totdat het center kanaal weer werkt lijkt de enige optie.
Denon geeft dat dit niet hoort en ik hem voor reparatie kan opsturen. Ik wacht nog op reactie van de reparateur.

• CoPro
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 06-01 14:30
@Arro ik ben benieuwd naar de uitkomst. Ga vanmiddag ook maar even met Denon bellen.

• Arro
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13-01 12:42
Vandaag heb ik mijn HEOS bar teruggekregen van de reparateur. Erg netjes is de bar onder garantie gerepareerd ondanks dat ik hem 27 maanden geleden gekocht had. Het versterker board is vervangen en tot nu toe is het me nog niet gelukt om het center kanaal weer weg te laten vallen.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True