Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 782493

Topicstarter
Gister was ik mijn foto's aan het verwijderen op mijn motorola G4.
Op een moment kwam het volgende in beeld:
"Item definitief verwijderen?
De prullenbak van je apparaat is vol.
Als je dit item verwijdert, wordt het definitief verwijderd van je apparaat en uit je account"

Dit scherm komt omhoog als ik het volgende wil uitvoeren:
"Verwijderen van google-account en van gesynchroniseerde apparaten? >naar prullenbak"

Overigens heb ik ingesteld dat foto's op mijn SD kaart opgeslagen moeten worden.
Tevens is het geheugen van mijn apparaat of SD kaart niet vol.

Ook komt er regelmatig onder in het scherm te staan dat er een netwerk fout is?

Wie kan mij helpen?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 782493 op 19-06-2018 08:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wij kunnen niet in jouw mail kijken voor de bijgevoegde plaatjes; allicht kan je die tijdelijk even stallen bij een andere host zoals imgur en dan de bb-code in je startpost plaatsen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar ik heb de tekst uitgetypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 782493 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:49:
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar ik heb de tekst uitgetypt.
Oh, de vorige inhoud was dat je plaatjes had gepost die in inbox.gmail.com staan. Die kunnen wij niet zien tenzij wij mogen inloggen op jouw mail. :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 782493 welkom op het forum.

Je had in eerste instantie gelinkt naar plaatjes die in jou e-mail staan en daar kunnen wij niet bij, dus zagen we geen plaatjes. Wanneer je deze plaatjes upload naar bijv. imgur.com en de link hier deelt kunnen we de afbeeldingen wel bekijken.

Overigens is je openingspost al erg compleet, maar ontbreekt er toch nog het eea. Zou je het volgende willen toevoegen:
- Welke app(s) gebruik je voor het verwijderd / bekijken van de foto's?
- Welke software versie draai je?
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
- Welke app(s) gebruik je voor het verwijderd / bekijken van de foto's?

Op de motorola G4 is er een app in de app-lijst genaamd 'foto's'. Deze app gebruik ik om foto's te bekijken en te verwijderen.
Ik heb tot op heden elke keer het prullenbak tekentje gebruikt dat rechts onderin mijn scherm staat. Inmiddels ben ik er ook achter dat ik via de 3 bolletjes recht bovenin, via een uitklap menu ook kan kiezen om een foto te verwijderen van het apparaat. Als ik daar op klik verschijnt: 'Geen back-up van item gemaakt. Definitief verwijderen van apparaat?'
Dat is leuk voor de volgende keer, maar lost mijn probleem van 'prullenbak vol' niet op.
- Welke software versie draai je?
Het is Android 7.0
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
Ik heb gezocht op prullenbak op mijn telefoon, in de handleiding.
Ik heb menu's doorzocht op synoniemen van prullenbak.
Ik heb gegoogeld en hier op tweakers gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 782493 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:04:
Op de motorola G4 is er een app in de app-lijst genaamd 'foto's'. Deze app gebruik ik om foto's te bekijken en te verwijderen.
Dat is waarschijnlijk de 'standaard' Foto's app van Google en grote kans dat backup naar Google Drive aanstaat. Google Drive heeft een prullenbak, waarin foto's nog 60 dagen blijven staan.
Ik heb tot op heden elke keer het prullenbak tekentje gebruikt dat rechts onderin mijn scherm staat. Inmiddels ben ik er ook achter dat ik via de 3 bolletjes recht bovenin, via een uitklap menu ook kan kiezen om een foto te verwijderen van het apparaat. Als ik daar op klik verschijnt: 'Geen back-up van item gemaakt. Definitief verwijderen van apparaat?'
Op die manier verwijder je de foto's inderdaad direct, zonder dat deze naar de Prullenbak worden verplaatst.
Dat is leuk voor de volgende keer, maar lost mijn probleem van 'prullenbak vol' niet op.
Je kan eens naar https://drive.google.com/drive/trash surfen op een PC en inloggen met je Google Account. Als daar de foto's te vinden zijn, kan je deze proberen weg te gooien.

Lukt dat niet dan weet ik het verder ook niet. Ik kan namelijk nergens vinden hoe je de prullenbak leeghaalt, en je zal dan die 60 dagen even moeten afwachten. De prullenbak wordt dan vanzelf geleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeeroen
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-11-2020
Je kan de prullenbak leegmaken door op de app foto's te klikken, vervolgens links boven aan op de 3 horizontale streepjes te klikken/drukken.

Dan zie je een zij scherm in beeld komen met je google account, en daar zie je een kopje prullenbak staan.
Pagina: 1