Toon posts:

Hoog pieptoon door autospeakers.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb het volgende problem.
Ik heb een andriond radio rk-a701. Na 2 maanden begon en opeens mijn speakers vol op een hoog piep toon te geven. Dus dacht eerst instantie dat ik ze had op geblazen. Dus heb 4 nieuwe speakers in gedaan. Maar nu begin en deze ook opeens eer valt de hele linker kant uit en dan begint de pieptoon. De watt klopt heb geen versterker er tussen. Dus snap er helmaal niks meer van. Kan iemand mij misschien helpen en de radio wordt ook heet. Dus ik zit eerder te denken aan dat de radio over verhit raakt maar dan zou hij het al moeten aan geven op scherm lijkt mij. Misschien iemand een idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoek op: coil whine :Y)

En daarna naar de automaterialenhandel voor een storingsfilter. Kan niet missen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 16:22
Varieert de toonhoogte van de hoge toon met het toerental van de motor? Dan is het alternator whine en moet je idd op zoek naar een ontstoringsfilter. Als het een hoge toon van constante hoogte is dan lijkt het me een defect aan je radio. Overigens worden autoradio’s vaak erg warm, dat alleen hoeft niet te betekenen dat er iets kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PhilipsFan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:54:
Varieert de toonhoogte van de hoge toon met het toerental van de motor? Dan is het alternator whine en moet je idd op zoek naar een ontstoringsfilter. Als het een hoge toon van constante hoogte is dan lijkt het me een defect aan je radio. Overigens worden autoradio’s vaak erg warm, dat alleen hoeft niet te betekenen dat er iets kapot is.
Het is echt een hoog toon hoogte je kan er bijna een glad mee breken. Verandert ook niet maar dank Julie dan koop ik een nieuwe. Moet ik allen even kijken waar in nl er goede zijn te vinden.