Een laptop voor muziek productie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon opzoek naar een laptop (Liefst 17,3 inch) met 16GB+ Ram, Intel Core i7 7e of 8e generatie (Quad Core) en liefste minimaal 256GB SSD. Voor muziek productie, ik gebruik FL Studio. Plugins die ik gebruik zijn Serum, Massive, Sylenth1, Spire en Nexus het meest.
Ik wil maximaal €1500,- uitgeven als het kan.
Wie kan mij hier mee helpen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-06-2018 10:21)

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:00:
Nou ik wil een laptop met een beeld van 17,3 inch
Dan vul je dat in bij de pricewatch als eis ? Je kan een hoop voorwaarden instellen waar je laptop aan moet voldoen ;)

Je krijgt dan een mooi lijstje waarbij je vervolgens een aantal reviews kan lezen of hier eventueel om advies kan vragen zoals gezegd.

Check dit topic even: Laptop Aankoopadvies beleid. Probeer vervolgens je topic wat aan te vullen zodat mensen je beter kunnen helpen.

[ Voor 19% gewijzigd door Panini op 18-06-2018 21:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:22
Serieus ?
Hier je selectie criteria al eens op los gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2018 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 08:50
@Verwijderd Wat Dronium bedoelt: Kom eerst eens met een eigen voorstel. Voer je wensen in de Pricewatch in en je krijgt een selectie aan laptops die potentieel geschikt zijn :).

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:00:
Nou ik wil een laptop met een beeld van 17,3 inch
Dan vul je dat in bij de pricewatch als eis ? Je kan een hoop voorwaarden instellen waar je laptop aan moet voldoen ;)

Je krijgt dan een mooi lijstje waarbij je vervolgens een aantal reviews kan lezen of hier eventueel om advies kan vragen zoals gezegd.

Check dit topic even: Laptop Aankoopadvies beleid. Probeer vervolgens je topic wat aan te vullen zodat mensen je beter kunnen helpen.

[ Voor 19% gewijzigd door Panini op 18-06-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Balance schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:08:
@Verwijderd Wat Dronium bedoelt: Kom eerst eens met een eigen voorstel. Voer je wensen in de Pricewatch in en je krijgt een selectie aan laptops die potentieel geschikt zijn :).
"HP Pavilion 17-ab360nd"

hier had ik al iets over gezegd op een andere topic maar geen reacties meer
Pagina: 1