Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen - denk aan recente games als pubg, fortnite, wow (niet recent weet ik), maar ook nog games die nog moeten uitkomen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 a 900 euro afhankelijk van bijkomende kosten ofc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor heb ik al (60hz, ook neit van plan snel een nieuwe aan te schaffen), toetsenbord etc ook niet naar opzoek. Voor de rest start ik from scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met het budget in het achterhoofd een pc waar ik de komende tijd nog mee kan gamen (en kan upgraden wanneer nodig).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang ik geen opstijgend vliegtuig in mijn kamer heb staan heb ik voor de rest geen voorkeur. (niet teveel lawaai dus).
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning
Wat verwacht je van ons?
Een lijst van onderdelen wat met een budget van 8 a 900 euro aan te schaffen is en bang for your buck m.b.t. gamen.
Onderstaande lijst:
Kast ben ik niet over uit en neem graag tips aan (overigens ook over de rest
)
Benieuwd wat jullie ervan vinden
Gamen - denk aan recente games als pubg, fortnite, wow (niet recent weet ik), maar ook nog games die nog moeten uitkomen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 a 900 euro afhankelijk van bijkomende kosten ofc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor heb ik al (60hz, ook neit van plan snel een nieuwe aan te schaffen), toetsenbord etc ook niet naar opzoek. Voor de rest start ik from scratch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met het budget in het achterhoofd een pc waar ik de komende tijd nog mee kan gamen (en kan upgraden wanneer nodig).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang ik geen opstijgend vliegtuig in mijn kamer heb staan heb ik voor de rest geen voorkeur. (niet teveel lawaai dus).
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning
Wat verwacht je van ons?
Een lijst van onderdelen wat met een budget van 8 a 900 euro aan te schaffen is en bang for your buck m.b.t. gamen.
Onderstaande lijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 173,85 | € 173,85 |
1 | ASRock B360M Pro4 | € 83,01 | € 83,01 |
1 | EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB | € 305,- | € 305,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,99 | € 29,99 |
1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 78,70 | € 78,70 |
1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 64,- | € 64,- |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 107,10 | € 107,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 841,65 |
Kast ben ik niet over uit en neem graag tips aan (overigens ook over de rest

Benieuwd wat jullie ervan vinden