Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdrpdr
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 21:52
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een (actieve) subwoofer voor achter in mijn Peugeot 106.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op de PIONEER TS WX300A alleen kan ik er weinig reviews van vinden...
Mijn vraag is vooral, is deze woofer aan te raden? Zo nee, waarom niet en waar moet ik verder op letten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
In mijn auto zit momenteel een JVC KD R741 radio met Aux, USB, Radio en CD opties.
Verder heb ik twee (oudere) speakers in mijn deur zitten, die klinken nog goed maar worden misschien later nog een keer vervangen voor nieuwere speakers.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende websites en reviews bekeken, maar deze maken me niet veel wijzer of dit een goede woofer is.

Hopelijk zijn hier een paar mensen die me wat wijsheid bij kunnen brengen _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 14:46
Prima Sub 12 inch en gesloten kast zorgt i.c.m. een goede versterker voor een lekker strakke diepe bas. bij dit soort all-in-one's heb je alleen geen echt zicht op de ingebouwde versterker.

vroeger begonnen met een XT12-04 sub en een MTX 125 watt versterker, maar die versterker is meerdere malen gesloopt door de sub. Ik verwacht dat pioneer wel een wat krachtigere versterker in bouwt maar je kan niet kiezen.

Daarna een Ground zero achterop mijn Sub geschroefd en dat zorgde echt voor een heel dik geluid.

heb deze set nog op zolder staan, mocht je interesse hebben stuur maar een pb MTX XT12-04 + GZRA 2200 (d8 ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Hoi!

Was even benieuwd of je de sub gekocht hebt en hoe of die bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdrpdr
Muddy schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:35:
Hoi!

Was even benieuwd of je de sub gekocht hebt en hoe of die bevalt :)
Hoi!

Ik heb uiteindelijk niet meer deze subwoofer gekocht dus ik kan je hier helaas niet mee helpen vrees ik... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Welke sub ben je dan wel mee "in zee" gegaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdrpdr
Muddy schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:45:
Welke sub ben je dan wel mee "in zee" gegaan? :P
De sub die Reloader nog op zolder had staan... Daar ben ik in ieder geval nog steeds goed tevreden over _/-\o_
Pagina: 1