Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:28
Hallo, ik beheer enkele domeinen. een zakelijk domein van mezelf en een domein van een zijspan motorclubje. Vroeger heb ik die beiden ondergebracht bij Ermis, toen een prima keuze en een paar jaar veel plezier van gehad. lage kosten, goede uptime en weinig tot geen gezeik. Een jaar of twee geleden is het hele spul overgenomen door Ikoula, een franse club en nu is het echt tranen met tuiten qua support, veiligheid en ondersteuning in het algemeen.

vooral het zakelijke domein is hierin belangrijk vind ik. als ik geen mail kan sturen naar klanten omdat mijn mailserver een slechte reputatie heeft (waar ik niets mee te maken heb) dan vindt ik dat erg irritant. Zeker als dat probleem weken duurt om op te lossen.

Ik zou het liefste het hele zwikje oppakken en overzetten naar een andere club maar kan er toch niet echt een goed beeld in krijgen. Ik heb gekeken naar argeweb, antagonist, one, en nog een paar andere clubs maar kom er niet goed uit. Wat wil ik.

voor beide domeinen

wordpress en Joomla ondersteuning, mogelijkheid om meerdere databases aan te maken en gebruiken. 15-20 mailaccounts met forwarders, eigen mailserver en pop/imap functionaliteit.

Nederlandse ondersteuning die waar mogelijk ondersteuning kan bieden, desnoods betaalde support en een laag basistarief, vind ik ook prima maar alleen kan ik het ook niet.

Iemand een paar goede suggesties voor me :

Met vriendelijke groet,

Benno van Ham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Ik zou zeggen, kijk naar Antagonist, ze hebben precies wat je vraagt (inclusief Patchman, dus er worden automatisch patches toegepast op CMS'sen).

Betaalde support is ook mogelijk.
Neem dan bij Antagonist het uitgebreide pakket (rond een tientje per maand). Je kan alle sites onder een pakket laten draaien.

Mocht je iets minder budget hebben, ga richting Neostrada. Ook daar heb je van die meerdere sites op een pakket pakketten. :D
Ook support is bereid je te helpen maar niet zo ver als het herbouwen van je site etc.

Bij beide providers zijn emailaccounts, forwarders, etc onbeperkt, zolang het binnen je opslagruimte past :)

Tevens is Antagonist een van de voor op lopers voor mij, ze waren een van de eersten die Let's Encrypt implementeerden, of HSTS toen dat via een DirectAdmin beschikbaar was.

[ Voor 12% gewijzigd door Yeebo op 18-06-2018 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Zit al sinds 2002 bij Yourname. Prima support, niet te duur, bied alles wat je hebt. Ook ervaring met Archeweb maar dat is prut. Voordeel van yourname is dat ze ook out of the box letsencrypt ondersteunen zonder extra kosten.

https://yourname.nl

[ Voor 8% gewijzigd door Wim-Bart op 18-06-2018 20:12 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 08:27
Ik zit al jaren bij Webruimtehosting. Gerund door Hjalmar Meijer en als je op zondagavond een vraag aan hem stelt via mail heb je binnen 10 minuten reactie. Top service! Zie https://www.ispgids.com/ervaringen/webruimtehosting-nl